Ostin kännipäissäni Ooppeliin

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
J.Toivanen
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 00:52
Paikkakunta: Pyhäselkä/Reijola

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

samasta pajastahan nuo taitaa melkein tulla, gm:n tuotoksia. kiisselit molempien autojen keulalla taitaa olla samalta tuotanto linjalta (tosin 2.5 kone tulee biimeriltä)
Mmp
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2007 19:44
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mmp »

Sellainen osoite kuin http://www.opel6070club.com/forum/
sieltä löytääpi Ooppel miehet ja naiset kaikenlaista. Täällä on kova käännytys meneillään, mutta saabista en luovu...
Saabismi on (kuulemma) sairautta, meidän perheessä tarttuvaa sellaista.

9000 CD - 95
El Camino -79
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Samaa paskaa eri paketissa
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

SledgeHammer kirjoitti:Samaa paskaa eri paketissa
Öööö? Niin siis tarkoitit oli mikä kotero hyvänsä... kyllä olen samaa mieltä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Liitytään tähänkin ketjuun, tosin Opelin ostin ihan selvinpäin. Huohottimen jäätyminen teki vaan sitten viimeisen niitin 99:n ajoille hetkeksi, varmaan kampuran stefalle tuli loputkin tunnit täyteen kun huohotin jäätyi. Mikään öljy ei pysy enää sisällä, valuu kytkimen päästä ulos aika vauhdilla ja jostain imee vielä katkut sisälle (vaikka huohotin on nyt oikeassa paikassa, eikä väliaikaisesti auton alla) -> paskamainen ajaa, öljy haisee sisällä ja tuota mustaa kultaa kuluu ihan liikaa... Noh auto on tallissa ja kunhan kesäloma koittaa. niin ainakin kytkin, vauhtipyörä yms. hilppeet lähtee pois ja stefa vaihtuu ja josko Saab saisi taas lisää kilometrejä. Nyt alla on (toivottavasti hetken) 90-luvun alun Vectra :oops: ihan työmatka-ajon takia, joku kulkine piti saada nopeasti (ja järkevää 16V Saabia ei läheltä löytynyt). Kiistäminen ei käy, etteikö ohjaustehostin, hiton taloudellinen ruiskukone,hiljaisuus yms. vedä suun hymyn puolelle verrattuna 99:iin, mutta ei tuo 'tukevuudessaan' ole Saabin veroinen lähellekään. Ja sähkömurheita tuossa tuntuu riittävän ihan liikaa. Saabin rattiin palataan toivottavasti parin kk:n päästä.
Vastaa Viestiin