Parisuhteita Saabismin myötä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jokke A
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

tema kirjoitti:Ei Saabilla oikein naista saa, mutta tason tietäen en haluakaan autolla ketään yrittää :)
Vähän katkeran oloista. :lol: "Ei irtoa, mutta en mä tahtoiskaan!!!!1"
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Peter A
"Turbo"

Re: Parisuhteita Saabismin myötä

Viesti Kirjoittaja Peter A »

AnttiR kirjoitti:Kiinnostais tietää,onko joku onnistunut hankimaan Saabilla (harrastuksen kaikissa muodoissa) puolisoa itselleen?
Eiköhän se mene lähinnä toisinpäin, lähinnä parisuhteet tuppaa loppumaan tuon saabismin myötä :lol:

Ei vaan, ex-tyttöystävästäni tuli minun suosiolllisella avustuksellani saabisti ja nykyinen on opetettu sietämään vanhoja Saabeja aika hyvin. Itse asiassa oon saanut tartutettua nykyiseen avovaimoon lievän kuuppa-kärpäsen. Tietää tosin itselle rahanmenoa, kun on luvannut kuupan tuon tupliksen rinnalle hankkia... Damn :)
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200

Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jokke A kirjoitti:
tema kirjoitti:Ei Saabilla oikein naista saa, mutta tason tietäen en haluakaan autolla ketään yrittää :)
Vähän katkeran oloista. :lol: "Ei irtoa, mutta en mä tahtoiskaan!!!!1"
No ennenkään saalista ole kyytiin saanu kunnon pyydyksillä, mut annas vaan jos alla on joku hatarasti kokoon kyhätty katiska tyyliin corolla(attori) taikka joku civic:in pärekori, niin... tosin nykyinen avokki tuli poimittua kyytiin lommoisella fiat:illa, että se sit näistä minun teorioista koska en muijaani tyhmäksi suostu haukkumaan.. :)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
JiiVee
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

En ole Saabilla naista saanut, mutta ainoat autot, joissa nuorempana pääsin niihin hommiin naisen kanssa olivat 99 ja isän 900 turbo. Kauniita mutta niin kaukaisia muistoja.

Olen saanut positiivista palautetta naisilta autostani (9000 cd), että onpa klassinen muotoilu, tyylikäs jne. Ei Saab siis kaikkien naisten mielestä ole tylsä tai epäeroottinen.

Bemariteinit ei arvosta, mutta niitä harmittaa että jäävät kuin seisomaan niillä kutoskoneisilla bensakrematorioillaan. Kun joskus nuorena ja ymmärtämättömänä omistin BMW:n niin se houkutteli tietynlaisia nuoria naisia. Sellaisia naisia ei tosin näin vanhempana enää voi sietää.

Täytyy tosin myöntää että positiivisinta palautetta saan pompannapillani.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
saapasjalkakissa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

No eihän se auto nyt voi ainut kriteeri puolison etsinnässä, mutta tokihan siitä Saabista plussaa saa. Mitä enemmän Saabeja, sen parempi.. :lol: No ei sentään. Eiköhän se itse kuskin vetovoima ole loppujenlopuksi se viimeinen piste, miksi juuri hänet valitaan. Mutta bemarimiehiin päin ei edes viitsi vilkaistakaan, joten kai silläkin joku pieni merkitys on, että millaisista autoista tykkää, ja yhdessä on kiva Saappeja ruuvailla, jutunjuurtakin varmasti löytyy paremmin kahden Saabistin välisessä suhteessa, kun intressit ovat samat..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Eipä ollut autolla osuutta asiaan.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nikke_M
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

onhan mäkin ihmetellyt mikei naiset tykkää saabeista..
ainakin tyttöystäväni ei ollenkaan tykännyt saabista ku mä tapasin hänet.. sit ku hän kerran viikon sai lainata mun auton, niin hän jopa sanoi että "kyllä mullakin vois olla sellainen auto"..
Ehkä vaan naisilla ei oo tarpeeks kokemusta saabista. se on vaan se teinien maine että saab olis huono auto, ja bmw olis jostain oudosta syystä hyvä :twisted: ...
No, tyttöystävä tarvi kohta auton, niin, saa nähdä jos saan hänet ostamaan saabin tai ei.. :wink:
Ehkä löydän täältä saabklubista joku hieno ja halpa hänelle.. :roll: :lol:
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Tonppa
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Joskus pohdiskelin että josko beemari olis mukava auto. Tuli sitten useammalta naisimmeiseltä palautetta että "bemaria et kyllä laita"! :lol:

Saabia sentään pitävät sivistyneempänä ja hienostuneempana ajokkina. :wink:
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

Saabin kanssa oli vähän hiljaista mutta heti kun pääsee baarissa heiluttelemaan mersun avaimia niin saa potkia rumimpia eukkoja pois jaloista 8)

... tai sitten ei :oops:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Henri S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henri S »

No yleensä hommat kaatuu siihen että meet hakemaan niitä ysisatasela saapila (joo mun isälä oli tämmönen nää on karmeita) ja mankassa pauhaa Cannibal Corpsen parhaat (Fucked with a knife; Stripped, raped and strangled jne.)(mitä paskaa pistä pienemmäle mä tykkään yölinnusta). Toisaalta näitten kans ei varmaan olis kannattanu milhen etes ruveta. Kahta en vaihda ja musiikista en tingi, kuollaan yksin prkl :lol:
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
lordofgreed
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Eipä noilla kyllä kauheasti naisia houkutella. (En sitten tiedä jos olisi uudempi tms.) Kyllä kuitenkin useampikin neitokainen mielellään saapilla ajelee, ja ainahan kunnon kyydit kelpaa... :P
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Joskus on naisen suusta kuullut: Sä olet varmaan joku sarjamurhaaja, kun ajat vieläpä saabilla. Otin kohteliaisuutena. :)
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Iskariot
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Kaasarisatkulla naiselle tarjotulla Rovaniemi - Oulu pätkällä vuonna 2001 oli kohtuullisen tärkeä rooli omalla kohdalla 8). Ilman ko. autoa tässä voisi kuviot olla jotain aivan muuta...
#2029 Kari Kutuniva
illu
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja illu »

Saabilla ei saa kun speciaalia. Emäntä ei suostu enää mihinkään muuhun merkkiin kuin SAABiin! 8)
9-5 2.0t XWD
Vastaa Viestiin