pieni varoitus! koskee kesätapahtumia ja muuta toimintaa.

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
tommij
"Hölösuu"
Viestit: 1376
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 13:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tommij »

Kuupan konehan on 841cm3, mutta aika usein se pyöristetään 850iin.

Näin Saab itsekin, eli Sport oli USAssa GT850 jossain vaiheessa.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Petri Tyrkkö
"Viggen"
Viestit: 691
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 11:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja Petri Tyrkkö »

kun ei ulkona tiedä sataako vaiko paistaako niin nussitaan pilkua sitten täällä... :D

eli UrSaabisssa, 92001:ssä oli ja on edelleen DKW:ltä lainnattu 2 pyttynen 2t 692cc 18hv
92:ssa 2 syl 764cc, 25hv Saabin oma kone tästä lätien
93:ssa 3 syl 748cc, 33hv
94:ssa 3 syl 748cc, 57,5hv (Sonett 1)
95/96 3 syl 841cc 38hv
97 3 syl 841cc 60hv
95/96 v4 1498cc 55hv Ford moottori
97 v4 1498cc 65hv

ensi esittely vuoden tietoja, jokune heppa tuli lisää ain kehityksen myötä
tuosta puuttu sporttien, GT ja Monte Carlojen tehot, tilavuudet kuitenki liki main samat kuin vastaavissa perhemelleissa. Noiden 2t myllyjen koot sovitettiin myös ralli ja rata luokkien mukaan jotta menstystä tulisi..
#544
Vastaa Viestiin