Jaa, eipä ole minua kukaan millään lehdyköillä muistanu .
Tuli tuossa mieleen semmoinenki asia että aikoinaan kun OG900 vaihtu -91 tonnariin alkoi posti kantamaan Saab Magazinea kotiin siinä missä uusien saabien omistajillekki. Mutta kun tuli hetki että auto itsestä riippumattomista syistä vaihtui takaisin ysisataseen loppu tuon lehdenkin tulo... Sinänsä ei mitään haittaa kun tuo magazine nyt sattuu olemaan turhimpia julkaisuja ikinä mutta tuleeko tuota muille vanhemman tonnarin omistajille?
Ja joo, painosmäärä saisi olla aika hulppea jos lehti postitettas jokaiselle saabilla ajavalle mutta siksikin ihmetytti että nuinki vanhalla tonnarilla pääs postituslistalle
Minulle tuli viime talvena tarjous, jossa Saab 900 -88:sta lupasivat hyvittää 2000e vaihdossa uuteen Scudoon. En tiedä, kumpaa autoa tarkoittivat mutta en kyllä tarjonnut niille kumpaakaan
Sama homma a***-r***o mainos kilahti postista. Auto on 9-5. En edes avannu kun meni roskiin. Työkaverille tuli mainos puntosta ja vaihtohinnasta saab 90:iin. Meni pöljä ja vaihtoi. Näköjään mainos tehoaa
...joo, nuo italiaanot lähettää mullekkin postia jatkuvasti. Tulee niitä selailtua aamu-istuskelulla mutta siinä samalla ne sivut voikin jo käyttää parempaan tarkoitukseen..
Mullekin tuli tuo A..a R...o -kirje ja kävin ihan piruuttani kokeilemassa, miltä tuo n. 165 kaakkia tuntuu...
...tuntui ihan kun olisi ajanut jollain starttimoottorilla. Vääntö taitaa olla tosi ohutta, kun ei herännyt millään kierrosluvulla. Myyjä punastei kun kerroin mielipiteeni tuosta koneesta... Muuten ihan erikoinen tuttavuus...onneksi on kuitenkin tuo Saabbi!
...ja mitä tarjosivat tuosta 85 tkm ajetusta Saabista? 18000 eeroa oli heidän mielestään sen arvo.
Ässä kirjoitti:Noita Scudo-mainoksia on näköjään lähetelty oikein urakalla. Mullekin tuli talvella tarjous, olisivat €3000 saabista hyvittäneet.
Kevättalvella tuli meillekin tarjous Scudosta. Kaasarisatku, -83, on vaimon nimissä ja siitä tarjottiin kohtuulliset 2000 €. Mielenkiinnolla sitten avasin omalla nimelläni tulleen kirjeen. Ilkesivät tarjota turbotonnarista samat 2000€.
Joten saamaasi kolmentonnin tarjoustahan voi pitää jopa ruhtinaallisena.
mulla ei oo kertaakaan saabeista (og satkuilla ajelen) tehty vaihto tarjouksia.
mutta kun pari kk omistin armeija aikana (saabi remontissa) o**l kadetin -83 1,2 koneella siitä tuli tarjoukset scudoon ja puntoon, 1500 ne siitä taisi luvata! 40 siitä maksoin...
Mulle tuli syssymmällä kanssa kutsu ajamaan fiattia. Koska liike on vain kilometrin päässä päätin käydä kysymässä onko avomallia koska rautakangen letkeä liki 2m ruhoni ei millään umpi fiattiin taivu .Lupasivat kyllä poistaa nimeni postituslistalta
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....