Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja jariha »

Myrkky kirjoitti:Toinen koodi tuon edellämainitun lisäksi on *#92702689#, joka kertoo hieman enemmän kuin pelkän softaversion.
Se on varmaan tämä: "Made: 022006", eli helmikuu 2006? Ja kahden vuoden takuu? Pitääpä vierailla liikkeessä. Kiitos, ootte te viisaita ja avuliaita :D
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mun puhelimesta tulee vain kokonaislaskuri (N73ME). Vaimon luuriin tulee melkoinen lista tietoja (2610).

Käyttishän noissa on eriä joten lienee tuossa mun Symbian-luurissa eri koodit, vai?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja haffu »

dimebak kirjoitti:Mun puhelimesta tulee vain kokonaislaskuri (N73ME). Vaimon luuriin tulee melkoinen lista tietoja (2610).

Käyttishän noissa on eriä joten lienee tuossa mun Symbian-luurissa eri koodit, vai?
Omassa N80-luurissa tulee myös tuollainen ihmeellinen kokonaislaskusri. Harmi kun edeltävä 5500 on hukkunut jonnekin. Sekin S60 3rd edition -luuri, joten oletettavasti sama juttu. Tiedä sitten noista vanhemmista S60-puhelimista.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja liteFun »

No jokos sitä firmistä on koitettu päivittää?
Mulla oli kerran 3210:ssa vika että joskus kun joku soitti, näytön taustavalo ei pelannu ollenkaan eikä pimeässä nähny kuka soitti, kävin huollosta kysymässä eivätkä tienneet mistään mitään. Muutamaa viikkoa myöhemmin kun olin kyllästynyt ja selvittänyt että tuoreempi firmis löytyy, vein samaiseen huoltoon ja sanoin että päivittäkääs ton firmis uusimpaan, se kuulemma korjaa ton bugin. Kovasti koittivat selittää ettei näytön ledejä ohjelmallisesti ohjata?!?! Aika jännä juttu sinänsä, mites ne ledit muka itekseen aina syttyis ku puhelu tulee ja soittoäänen tahtiin vilkkuis... :D
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Puhelimessa ongelmia, osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja jariha »

No nyt mä oon kyllä yhen pystyssä teille... kaikille. Tai jotain. Niin siinä kävi, että puhelin meni lunastukseen ja joutuivat antamaan uuden tilalle. Takuuseen tottakai :D
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Vastaa Viestiin