Muistakaapas siirtää kellojanne
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Re: Muistakaapas siirtää kellojanne
Tätä ennen sitä ehdotti Benjamin Franklin vuonna 1784.Mimmi kirjoitti:Itse asiassa keksinnön tekivät saksalaiset toisen maailmansodan aikana. Keksintö tosin joutui unholaan vuosikymeniksi, ennen uutta "keksimistään".lintta go go kirjoitti:ranskikset halus että kesällä ilta olisi tunnin valoisampi ja tuomonen juttu täällä napapiirillä ei vois vähempää kiinnostaa.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Hirsch"
Ihan sama kuka ja milloin, pitäs saada käsiin se tampio joka sitten ajoi tommosen hengentuotteen läpi.Svc kirjoitti:Tätä ennen sitä ehdotti Benjamin Franklin vuonna 1784.Mimmi kirjoitti:Itse asiassa keksinnön tekivät saksalaiset toisen maailmansodan aikana. Keksintö tosin joutui unholaan vuosikymeniksi, ennen uutta "keksimistään".lintta go go kirjoitti:ranskikset halus että kesällä ilta olisi tunnin valoisampi ja tuomonen juttu täällä napapiirillä ei vois vähempää kiinnostaa.
Olin kaukaa viisas ja siirsin kellon jo eilen klo19->klo20 ja menin sen kellon mukaan nukkumaan. Ei mitään vaikutusta rytmiin tai fiiliksiin. Ainoa, että aamulla oli pimeää, kun klo05 olikin "klo04".
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
ei atomi kello siirtyny oikeaan aikaan.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659