Julle kirjoitti:No joo, nyt tuli tuokin homma tehtyä. Kaikki pelaa ok, ihmettelin vaan, että minne kytkimen puolelta oli kadonnut kampiakselin stefa???? Ja silti mopo toimi.
Ei voi olla mahdollista. Että ihan käyntiin lähti? Jo pieni halkeama stefassa aiheuttaa monesti käyntihäiriöitä.
Julle kirjoitti:No joo, nyt tuli tuokin homma tehtyä. Kaikki pelaa ok, ihmettelin vaan, että minne kytkimen puolelta oli kadonnut kampiakselin stefa???? Ja silti mopo toimi.
Ei voi olla mahdollista. Että ihan käyntiin lähti? Jo pieni halkeama stefassa aiheuttaa monesti käyntihäiriöitä.
Kyllä se vaan toimi. Sen stefan takana on siis petilaakeri ja sen takana suht tiivis metallilevy joka mitä ilmeisemmin on pitänyt senverran, että toimi. Ennen ei vaan jaksanut kulkea, kuin kovilla kierroksilla nyt vetää nätisti alhaalta asti. http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... oupID=3030 Vielä linkki tutkailtavaksi.
Monkeyn sai myös käyntiin takaperin kunhan ensin oli polkenut ilman virtoja parikymmentä kertaa ja sitten vaan lähti taaksepäin työntämään Ei se kovin pitkään pysynyt käynnissä mutta kuitenkin
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11