Hyvä fiilis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Jurkkis
"Hirsch"

Re: Hyvä fiilis topic

Viesti Kirjoittaja Jurkkis »

dimebak kirjoitti:
A.L. kirjoitti:Nyt on todella hjuva fiilis.

Töissä ilmoittautui aamulla uusi saapisti. Golffi sai ilmeisesti väistyä 9-5 aeron alta pois. :D

Alkaa olla piakkoin kolmasosa työkaverien autoista saabeja. :wink:
Tiedätkö, mulla v**** ei vois enään vähempää kiinnostaa millä mun duunipaikalla olevat ajaa. Ei millään pahalla, kiva jos jaksat innostua tuollaisesta...
Kukas sun muroihin on kussut?

Ei se minullekkaan kuulu millä muut tutut ajelee, mutta on se kiva aina jos joku päätyy saabiin...
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jurkkis kirjoitti:Kukas sun muroihin on kussut?

Ei se minullekkaan kuulu millä muut tutut ajelee, mutta on se kiva aina jos joku päätyy saabiin...
Ei mun muroihin ole kukaan kusassu. Kerroinpahan vaan ettei paljon nappaa/kiinnosta millä joku ajaa, ajoi se sitten Saabilla tai muulla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

georgahti kirjoitti:
dimebak kirjoitti:...mulla v**** ei vois enään vähempää kiinnostaa...
tämän foorumin tarkoituksena on kuitenkin enemmän autot kuin V!TTU...
Kiitos, tätä juuri varmaan kaipasinkin, asiayhteydestään irroitettua sanajen jonoa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Thorhammer
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

dimebak kirjoitti:
A.L. kirjoitti:Nyt on todella hjuva fiilis.

Töissä ilmoittautui aamulla uusi saapisti. Golffi sai ilmeisesti väistyä 9-5 aeron alta pois. :D

Alkaa olla piakkoin kolmasosa työkaverien autoista saabeja. :wink:
Tiedätkö, mulla v**** ei vois enään vähempää kiinnostaa millä mun duunipaikalla olevat ajaa. Ei millään pahalla, kiva jos jaksat innostua tuollaisesta...
Työpaikka kiusaamisen uhri? :)
Duuni paikallamme tällä hetkellä löytyy 4 saabia. On se hauskaa laittaa saabit vierekkäin.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

saba90 kirjoitti:14-19.12 Rukan tienoilla 8)
Meinaakko käydä Rukalla tankkaamassa? Kerro Pasi Kuikalle terveisiä :lol: :roll: :oops:
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Pekko_Å
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Pekko_Å »

Oho, täällähän on väittelyt meneillään!

Lisään oman luuni soppaan. Työkaveri juuri lupasi koeajaa mun saabin, sillä on nyt v70 ja se oli Saabiakin mm. kokeillut kun aikoinaan tuon auton osti. Silloin muut testattavat oli Audi, Bmw ja Skouda. Saab ja Volvo oli finalistit mutta Volvoon oli tarttunut. Nyt se vähän vihjas autonvaihdosta niin tottakai lainaan omaa jotta se saa testattua sitä.

Eli mun mielestä mukavampi autotallissa tuijottaa Saabeja kuin muita! Harmaita Fordeja täällä on nurkat täynnä! Nyt olis mahdollisuus saada 3. saabisti porukkaan!

Ja varsinainen postauksen aihe: JESH! Asuntolaina myönnetty, nyt 1,5 vuoden projekti kulminoituu loppuviikolla annettavaan tarjoukseen. Saanko mahdollisesti autotallin mihin mahtuu jopa repaamaan autoa? (lisäksi kauppaan kyllä kuuluu vissiin joku omakotitalo ja pihasauna, mut en mä niitä kattellu :D )
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Azanovix
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Pekko_Å kirjoitti:
Ja varsinainen postauksen aihe: JESH! Asuntolaina myönnetty, nyt 1,5 vuoden projekti kulminoituu loppuviikolla annettavaan tarjoukseen. Saanko mahdollisesti autotallin mihin mahtuu jopa repaamaan autoa? (lisäksi kauppaan kyllä kuuluu vissiin joku omakotitalo ja pihasauna, mut en mä niitä kattellu :D )
Sattuuko tuo tarjottava asunto sijaitsemaan itäisellä Vantaalla, jossa sijaitsevaan autotalliin minullakin olisi lyhyt matka tekemään syysaikaan (syyskuu - toukokuu) kaikkia pikkuhuoltoja, joita ei viitsi hyytävässä vesisateessa parkkipaikalla suorittaa? :lol:
A.L.
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja A.L. »

dimebak kirjoitti:
Jurkkis kirjoitti:Kukas sun muroihin on kussut?

Ei mun muroihin ole kukaan kusassu. Kerroinpahan vaan ettei paljon nappaa/kiinnosta millä joku ajaa, ajoi se sitten Saabilla tai muulla.
No tietääpä seuraavaan viesttin kirjoittaa että HYPPÄÄS dimebak tämän yli kun sua tuskin tämä kiinnostaa.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Pekko_Å
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Pekko_Å »

Azanovix kirjoitti:
Pekko_Å kirjoitti:
Sattuuko tuo tarjottava asunto sijaitsemaan itäisellä Vantaalla, jossa sijaitsevaan autotalliin minullakin olisi lyhyt matka tekemään syysaikaan (syyskuu - toukokuu) kaikkia pikkuhuoltoja, joita ei viitsi hyytävässä vesisateessa parkkipaikalla suorittaa? :lol:
Heh, ei valitettavasti. Sijainti olisi lähempänä "Jetrolandiaa", eli Turkuse. Mut ei viitti vielä nuolla, ei tästä pitkäaika ole kun asuntokauppa meni ohi suun muutaman tunnin maginaalilla. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin!
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
VKe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja VKe »

georgahti kirjoitti:
dimebak kirjoitti:...mulla v**** ei vois enään vähempää kiinnostaa...
tämän foorumin tarkoituksena on kuitenkin enemmän autot kuin V!TTU...
No onpas teillä aina vaan tuo i mielessä. Minä paljastan teille mitä kirjaimia starojen paikalla pitää olla. Ne on o, l, v, ja sitten vielä o.
ella
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja ella »

2001 9-5 aero pihassa, reilu kuukausi oli saabitonta aikaa välissä 9000 jälkeen.
VKe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja VKe »

Hyvä fiilis jäi hyvästä palvelusta kun asioin Helsingin Puupalvelussa Ylästöntiellä.

Kyllä kohta kelpaa saunoa :)
Jurkkis
"Hirsch"

Viikko mennyt suht nopeasti ja veronpalautukset 8)
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Jurkkis kirjoitti:Viikko mennyt suht nopeasti ja veronpalautukset 8)
No onko se nyt niin hyvä että ne veronpalautukset meni nopeasti? :lol: Ei kait niitä maksetakkaan ku vasta huomenna, eli nopeasti tosiaan menivät. Vai sorruitko tähän "lainaamme rahaa veronpalautuksiasi vastaan" tjsp rahastukseen? :mrgreen:
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Jurkkis
"Hirsch"

V.J.S kirjoitti:
Jurkkis kirjoitti:Viikko mennyt suht nopeasti ja veronpalautukset 8)
No onko se nyt niin hyvä että ne veronpalautukset meni nopeasti? :lol: Ei kait niitä maksetakkaan ku vasta huomenna, eli nopeasti tosiaan menivät. Vai sorruitko tähän "lainaamme rahaa veronpalautuksiasi vastaan" tjsp rahastukseen? :mrgreen:
Hups, jäi näköjään "pieni" typo tohon viestiin...

Noh:
Veronpalautukset TULOILLAAN :D
Lukittu