Henkka #2283 kirjoitti:
Ja tuosta koko foorumista tulee iha mieleen vässykkäjengi
No entäs tästä foorumista? Pikemminkin sairaala tai hourula tämä on. Toimii tarvittaessa jopa sosiaalitoimistonakin. Että eipäs avauduta mistään vässyköistä. Katsotaan peiliin ekaksi.
Vaikka peiliin katsoessa näenkin ruman/väsyneen/tympääntyneen/katkeran naaman, ei se sentään ole saanut mua pystyttämään tiettyyn tapahtumaketjuun keskittynyttä vinoilufoorumia, joten saatan vain kuvitella, että mitä siellä päässä peilissä näkyykään...
Ja taitaapa se avautumisen tarvekin olla jossain muualla, minähän olen vain havainnoija
ng900aero kirjoitti:5000. viesti, tähän olisi hyvä lopettaa ja rekisteröityä vähemmän hölmöllä käyttäjätunnuksella
Soot oikea hölösuu
Enhän ole, 1. viestini Eli sain aktivoitua uudelleen tämän alkuperäisen käyttäjätunnukseni jonka rekisteröin silloin ensimmäisten joukossa vuonna 2003, eli sama puupää jatkaa kirjoituksia nyt tällä nimimerkillä,
ng900aero = Sakke
ng900aero kirjoitti:5000. viesti, tähän olisi hyvä lopettaa ja rekisteröityä vähemmän hölmöllä käyttäjätunnuksella
Soot oikea hölösuu
Enhän ole, 1. viestini Eli sain aktivoitua uudelleen tämän alkuperäisen käyttäjätunnukseni jonka rekisteröin silloin ensimmäisten joukossa vuonna 2003, eli sama puupää jatkaa kirjoituksia nyt tällä nimimerkillä,
ng900aero = Sakke
Soot oikea hölösuu
ng900aero = Sakke
ng900aero = Sakke
Terve tulokas.
....mikälienee bemarinöösi...päähänpotkua se vaa tarttee
Sakke kirjoitti:
ng900aero = Sakke
Muista lukea säännöt ja käyttäytyä niiden mukaisesti. Tommoisia uusia "nahkajusseja" tarkkaillaan
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Soot oikea hölösuu
ng900aero = Sakke
Mä sain katsottua jalkapallon MM kisoista joka matsin kun varasin töistä vapaata sitä varten. Veti kyllä tiukille. Taisin rekisteröityä tänne foorumille siinä sadan ekan joukossa ja kovasti olen yrittänyt olla suulas, mutta kymmenen kertaa huonompi tulos kuin sinulla. Ei vaan aika riitä Miten te teette tuon? Huumorilla siis ja täys kunnioitus suorituksesta!
Sakke kirjoitti:
ng900aero = Sakke
Muista lukea säännöt ja käyttäytyä niiden mukaisesti. Tommoisia uusia "nahkajusseja" tarkkaillaan
Mä rupean provoilemaan täällä kun kukaan ei tunne ja saatan perustaa oman "varjoforumin"
Vaan voisihan jotenkin anoa ylläpidolta oikeutta saada yhdistettyä tuo ng900aero -tunnus tähän tms, eihän mulla enää edes ole sellaista autoa, eikä kukaan muista tuota käyttäjätunnusta, kiva esittäytyä kasvotusten: tere, minä olen ng900aero
Viimeksi muokannut Sakke, Ke Elo 02, 2006 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.