![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Akkukoteloon lyöty vissiin astetta isompi akku tai jotain, kun kotelon kansi ei ole mennyt enää kiinni vaan ovat poranneet koteloon pari reikää ja nippusiteillä sitten kansi kiinni.
Sitten toisen ajovalo-umpion vilkun taustan suojaläppä oli jäänyt maailmalle, eikä aukkoa oltu tukittu millään, että sinnehän pääsi kaikki paska, vesi ja mini-virtahevot menemään, jos ei oltaisi läpän puuttumista huomattu xenon-polttimoiden vaihdon yhteydessä.
Läppä on toki jo hommattu oem-osana ja onkin jo paikallaan...
Sitten moottorin ilmanputsari-kotelon suodatin oli yritetty pistää voimalla paikalleen, kun kotelon kuudesta ruuvista vain kolme lähti vetämään, lopuista oli väännetty holkkien kierteet pohjasta paskaksi, eikä se suodatinkaan ollut siinä huuloksessaan kunnolla, kun kulma oli mutkalla.
Tai no oli siitä saattanut asentaja suutuspäissään puraistakkin.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja tosiaan tuolla voimalla tarkoitan, että koteloa oli puristettu pihdeillä yhteen, kun kulmassa oli selvät jäljet ja sitten oli korkannut ne kierteet, kun niitä oli väkisin väännetty kiinni.
Väliaikainen korjaus on tässä vaiheessa laittaa gorilla-teipillä, aavistuksen irvistävä kulma kiinni ja hommata joko uusi suodatin kotelo tai keksiä jotain muuta.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mitähän vielä... No tupakinsytytin puuttui edestä, en sitä toki tarvitse, kun en polta mutta sekin tuli hommattua, kun häiritsi tyhjä kolo konsolissa.
Ja kyynärnojan alareunasta puuttu yksi lista, joka varmaan tulee myöskin hommattua, kun on niin tökerön näköinen, ilman peitemuovia.
Näillä kokemuksilla voisin melkein sanoa, että jos tiedoissa lukee, että "merkkihuollettu Suomiauto", niin kannattaa kyllä kiertää kaukaa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Harrastaminen siis jatkuu...