Ei välttämättä. Toisaalta itse olettaisin, että jos vika on tiedossa eikä sitä ole korjattu on korjaajalle odotettavissa reippaasti rahanmenoa. Enemmän rahaa kait tuosta saisi ehjänä vaikka onkin jo alkavaa ruostetta ja reippaasti yli 300tkm mittarissa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/5867621
En mainosta, mutta löysin entisen Saappini Nettiautosta. Näkyy olevan jollakin verkkoaitajopparilla. Jos joku autosta kiinnostuu, niin minulta saa lisätietoja yksityisviestillä.
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07 Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
Ei tuollaiseen mopoautoon mies sovi, suunniteltu japanilaisille
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Ylläpitokuluilla väliä kun hintaa on kaksitoistakertaisesti satkuun verrattuna. Sillä ostaa pirun paljon bensaa että voi vähän ajaa ilokseenkin (mitä ei varmaankaan tuolla tule tehtyä).
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22