En ollu huolissani osanottajamäärästä vaan vastausten puutteesta aikaisempaan kysymykseen
CDTA kirjoitti: Onko parempi että tunnistettavan laittaja antaa porukan pähkäillä...vaikkapa viikon ennen kuin antaa helpottavan vinkin, vai niin että vinkkiä on tultava sen verran että auto tunnistetaan n. vuorokaudessa, vai jotain siitä väliltä, vai onko millään mitään väliä?
Jatketaan, todennäköisesti on sen verran helppo että päästään taas vauhtiin
Ihan hyvää mutuilua Ekiltä , valmistusmaakin on sama mutta esim. näitä ei ole virallisesti tuotu Suomeen (tietääkseni), jotenka merkki on meille outo...siis automerkkinä, sukunimenä sitäkin tutumpi
E: Nyt kun tarkemmin tuota tutkiskelin, niin itseasiassa siinähän ON Triumphin alusta ja tekniikka, että mutuarvo eikun vaan paranee
Ei toi Sentra oo mikään kovin erikoinen mallimerkintä, Suomessa tunnetaan paremmin Sunnynä.
B13 korimallin SE-R muunnos tuossa kuvassa. B12 jälkeen Bxx sarja tais jäädä Japani/Mexico-markkinoille (B12 wagonia tuotiin Suomeenkin).
liteFun kirjoitti:Ei toi Sentra oo mikään kovin erikoinen mallimerkintä, Suomessa tunnetaan paremmin Sunnynä.
B13 korimallin SE-R muunnos tuossa kuvassa. B12 jälkeen Bxx sarja tais jäädä Japani/Mexico-markkinoille (B12 wagonia tuotiin Suomeenkin).
Tarkalleen tuo edellinen oli B13 SE ( http://www.flickr.com/photos/24700685@N ... otostream/ ), ja vaikka kieltämättä olisin toivonut mukaan myös tuota B13-mallikoodia, niin pelkkää Sentraakin voi mielestäni pitää aivan riittävänä vastauksena koska auto kuitenkin ulkonäöltään eroaa selvästi täällä Suomessa '90-luvun alussa myydyistä Sunnyista. Jurkkis ehti näemmä laittaa jo uuden kuvankin, eli tärkeintä että ketju rullaa eteenpäin.