mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
dq
"Hölösuu"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja dq »

Katsastusmies vituttaa..auto sai hylsyn selitteellä "pullistuma jarruletkussa", tarkkasilmäinen kaveri kun en itse siitä erota pullistumaa edes liuotinpesun jälkeen. 8O Noo johan se kerkes kaksi vuotta paikallaan olemaankin..
rotisko
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja rotisko »

peinu kirjoitti:
nalleolut kirjoitti:se etten osaa venäjää......prkl.. toisen kerran ja törmäsin lyhyen ajan sisään viipurilaiseen :saab: harrastajaan jolla musta og900 aero....

kesällä ekan kerran viipurinportissa piirrettiin etelä-saimaan kulmaan kuvioita kun ei ole yhteistä kieltä ja tänään bilteman pihalla heiluttiin.

perkele.......
TÄH 8O Eikös se Viipuri ole ihan suomalainen kaupunki vai olenko TAAS missannut jotain? :roll: Tuskinmitään oleellista kuitenkaan...
no mä osaan, jos tarvit tulukkausapua.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
rotisko
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja rotisko »

no vituttaa vaikka näin aikaisin töihinlähtö. piti joku vitutuksenaihe kuitenkin keksiä. onneksi saa mennä uudella upealla tonnarilla. se piristää. ai hitto. piti vituttaa. v**tu kun ei vituta enempää.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tuli hävitettyä mesestä kaikki yhteystiedot .....nyt vituttaa.....ainoa positiivinen asia on että nyt mulla on mese kännyssä jippii......mutta ei yhtään yhteystietoa siellä...prkl
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
suopitar
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja suopitar »

perkeenmoinen kiire hallilla, ko ei ehtiny ees kahvilla käydä, ko asiakas tarvi auton viikonlopuksi, oli sentään oikeen merkkinen auto, ett muksaahan sitä oli tehdä,mut aina ne huollot kasvaa ja kasvaa ja jarrurempat ja muut siihen päälle tulee aina, mut nyt viikonloppuna mie vaan oon :mrgreen:
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kupari
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Emäntä valitti ettei ole rahaa audin huoltoon. No kaivelin hätävarasäästöjäni ja hommasin etujarrupalat, ilmansuodattimen, tulpat ja raitisilmasuodattimen yhteensä 100e.

Emäntä sai tilin ja sen sijaan että maksaisi mulle edes nämä osat (jarrupaloissa auttoi siskonmies, muut vaihdoin itse) emäntä menee ja ostaa saatana lisää mattoja joita jo entisiäkin lojuu pitkin kämppää rullalla kun ei saa edes varastoon niitä vietyä. Ja vaatevarastokin karttuu kyllä ja huonekaluja ja krääsäkoristeita, niihin löytyy rahaa.
Toissa vuonna myin saabin kun hänellä ei ollut varaa maksaa lämmitysöljyjä eikä korjata hajonnutta audia jolloin autoin häntä myös maksamalla kaiken. Öljyt lyhensi pikkuhiljaa kun oikein tiukkasi.

v**tu mulla on jo kaikenkaikkiaan tälläistä varaosasaatavaa yli 400e + viimevuoden katsastusmaksut kiinni tossa perkeleen saksanseisojassa, mut sen rahoitus loppui nyt tähän remppaan.

Luvattu on auttaa mua jos tarvian muttei koko yhteielon aikana ole edes bensaa ostanut saappeihin vaikka käyttänyt niitä kun saksanseisojassa milloin mitäkin ongelmaa ollut. Eikä mitään muutakaan apua ole saanut.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
VVV
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja VVV »

Kupari kirjoitti: ...
Emäntä sai tilin ja sen sijaan että maksaisi mulle edes nämä osat (jarrupaloissa auttoi siskonmies, muut vaihdoin itse) emäntä menee ja ostaa saatana lisää mattoja joita jo entisiäkin lojuu pitkin kämppää rullalla kun ei saa edes varastoon niitä vietyä. Ja vaatevarastokin karttuu kyllä ja huonekaluja ja krääsäkoristeita, niihin löytyy rahaa.
...
Näissä tilanteissa sanon vähäisellä kokemuksellani, että asia kannattaa nostaa pöydälle ja selvittää kokonaan ennenkuin teet siitä itsellesi vielä suuremman huolenaiheen tai tilanne eskaloituu omalla painollaan.

Nimim. Been there, done that.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

odotin töitä 6h tänään. soitin komennukseen klo 12 ja pomo sano että soittaa kohta-----mie kyttään kännyä ni 1800 soi puhelin että vasta ens viikon tiistaina töihin prkl....tänään ois ollu hyvä päivä siirtää 99 paikasta a paikkaan b perkele.---
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Kupari kirjoitti:Emäntä valitti ettei ole rahaa audin huoltoon. No kaivelin hätävarasäästöjäni ja hommasin etujarrupalat, ilmansuodattimen, tulpat ja raitisilmasuodattimen yhteensä 100e.

Toissa vuonna myin saabin kun hänellä ei ollut varaa maksaa lämmitysöljyjä eikä korjata hajonnutta audia jolloin autoin häntä myös maksamalla kaiken. Öljyt lyhensi pikkuhiljaa kun oikein tiukkasi.

v**tu mulla on jo kaikenkaikkiaan tälläistä varaosasaatavaa yli 400e + viimevuoden katsastusmaksut kiinni tossa perkeleen saksanseisojassa, mut sen rahoitus loppui nyt tähän remppaan.

Luvattu on auttaa mua jos tarvian muttei koko yhteielon aikana ole edes bensaa ostanut saappeihin vaikka käyttänyt niitä kun saksanseisojassa milloin mitäkin ongelmaa ollut. Eikä mitään muutakaan apua ole saanut.
Asiahan ei minulle millään muotoa kuulu mutta kun aloit avautumaan niin heitänpä tällaisen ehkä kovin tahdittomankin kysymyksen kun myös tuon sigusi vilaisin tuossa ohimennen että onko sulla nyt varmasti suhteessa maksukykyyn tai muuten vaan riittävästi kulkuneuvoja ? :lol:
9000CS 2,3
t.t.j
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Saappi Kuski kirjoitti:
Kupari kirjoitti:Emäntä valitti ettei ole rahaa audin huoltoon. No kaivelin hätävarasäästöjäni ja hommasin etujarrupalat, ilmansuodattimen, tulpat ja raitisilmasuodattimen yhteensä 100e.

Asiahan ei minulle millään muotoa kuulu mutta kun aloit avautumaan niin heitänpä tällaisen ehkä kovin tahdittomankin kysymyksen kun myös tuon sigusi vilaisin tuossa ohimennen että onko sulla nyt varmasti suhteessa maksukykyyn tai muuten vaan riittävästi kulkuneuvoja ? :lol:
Siinä näyttäis lukevan "entiset saabit". :wink:
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
suorsa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Pers kärpäset vituttaa. Pimeällä vesisateessa ajaessa ensin ruuvat mittarivalaistuksen minimiin, painat "night panel" -nappulaa ja ajat samalla 10km/h yli rajoituksen, niin eikös sieltä joku perkele tule heittämällä takapuskuriin kiinni sumuvaloinensa, mutta ohi ei sitten millään. Kun ensimmäinen kääntyy sivutielle 10km myöhemmin tulee toinen samanlainen pari kilometriä myöhemmin.

Juu, helpotti ;)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Saappi Kuski
"Hölösuu"

t.t.j kirjoitti: Siinä näyttäis lukevan "entiset saabit". :wink:
Ouch. too much wine once again.. :oops:
9000CS 2,3
Kupari
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kupari »

t.t.j kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:

Siinä näyttäis lukevan "entiset saabit". :wink:
Aivan oikein ymmärretty.

Saab on hakusessa ja olen tänään myös ilmoittanut etten senttiäkään sijoita enää mihinkään muuhun kuin vain omiin hankintoihin.
En muuten huvikseni aloittanut tuota lehdenjakoakaan.
Perustuloni on noin netto 800e kk pienemmät kuin emännän.
Olen aivan liian kiltti ja hyväsydäminen sen myönnän ja toivoisin todella mielenkovuutta ja itsekkyyttä niin olisi helvetin paljon helpompaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saappi Kuski
"Hölösuu"

En tiedä onko tämä nyt hyvä heitto tähän mutta vertailun vuoksi viime päivien uutisista tuli mieleen että yksi syy Madonnan ja Guy Ritchien eroon oli kuulemam se että madonnan mielestä Guy (omaisuus 37m€) ei tuonut riittävästi rahaa pariskunnan yhteiseen pesän ylläpitoon vaan Madonna (omaisuus 370m€) joutui maksamaan liikaa. Että ei se ole helppoa muillakaan välttämättä.. :roll:
9000CS 2,3
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Kupari hei, mänöö noi hyvä mies iha hukkaan tuommosessa "käytössä" (äidinkielellisesti lahjakas lapsi ei taas keksiny parempaa sanaa)

Oma vitutus: Kaik mitä syö tekee mahan kipeeks, elämä on taas ihanaa.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Lukittu