Kertokaapas mulle, että missäs olis hyviä paikkoja pks-seudulla kuvata autoa. Ei jaksais aina tommosia 'marketin parkkipaikka-kuvia' kattella, kun tietysti pitää taustakuvana oma auto olla.. Eipä tuo järin kuvauksellinen tällähetkellä olekaan, mut photoshopilla saa paljon aikaan.. Hyvä tausta vaan pitäis löytää. Voi sitten niitä parempia otoksia vaikkapa kehystääkin.. Ja perhanan komeita autoja teillä. (Ja kaikkea muutakin.. )
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
saapasjalkakissa kirjoitti:Kertokaapas mulle, että missäs olis hyviä paikkoja pks-seudulla kuvata autoa. )
Pk-seudusta en maalaispoikana tiedä mitään mutta yleisesti ottaen varmaan järven/-merenrantakuvat iltahämyssä ovat parhaita... Itse suosin myös hiekkakuoppia ja muita vastaavia alueita
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Olen samaa mieltä siitä, et noi iltahämyset kuvat veden äärellä ois parhaita, mut ei täältä kyllä taida vettä löytyä, ainakaan semmosta minkä ääreen pääsis autolla, niin lähelle.. Tai sit oon vaan pyörinyt väärissä paikoissa.. Noi sun hiekkakuoppakuvat on kyl kans tosi upeita. Se kuvan henki riippuu niin paljon tuosta taustasta ja kuvakulmasta ettei uskoiskaan..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-