Psychocowboy kirjoitti:Ei kai kyseessä ole S-kirjaimella alkava hissimerkki? Meinaan niitä meillä töissä on ja muutaman kerran tullut jäätyä sisään
Nope. Kyseessä on eräs pienehkö Hyvinkääläinen perheyritys, joka toimittaa mm. hissejä
Huh! Ihan tuli hiki ajatellessa tulevaa työviikkoa 2vko loman jälkeen . Vaan samat periaatteet lienee kaikissa hissintapaisissa, logiikka vain muuttuu?
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Mimmi kirjoitti:Sama firma yrittää leikkiä ovienkin kanssa
No meidän ovet ei edes mene kiinni, vaikka on sähkölukot, joten ei paniikkia sen suhteen . Syynä on tosin ovien sopimattomuus karmeihin, joten ei valmistajan vika ...tietenkään.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Psychocowboy kirjoitti:Huh! Ihan tuli hiki ajatellessa tulevaa työviikkoa 2vko loman jälkeen . Vaan samat periaatteet lienee kaikissa hissintapaisissa, logiikka vain muuttuu?
Sama koodi säätelee kaikkia alan toimijoita tietyllä alueella. Se, miten kukin tulkitsee koodia, onkin asia erikseen. Ala on vanha (1800 luvun lopulta alkaen), mutta koodi on uusi (1980 alkaen), eli porsaanreikiä on vähintään "riittävästi".
Sen voin sanoa, että Schindler häviää tällä hetkellä about kaikki Japanissa tapahtuvat tender-vaiheen tilaukset. Schindlerin hissi tappoi pienen japanilaispojan alkuvuodesta. Syy oli tosin täysin yksityisen huoltoyhtiön, mutta se toimi Schindlerin valtuuksilla...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Psychocowboy kirjoitti:Huh! Ihan tuli hiki ajatellessa tulevaa työviikkoa 2vko loman jälkeen . Vaan samat periaatteet lienee kaikissa hissintapaisissa, logiikka vain muuttuu?
Sama koodi säätelee kaikkia alan toimijoita tietyllä alueella. Se, miten kukin tulkitsee koodia, onkin asia erikseen. Ala on vanha (1800 luvun lopulta alkaen), mutta koodi on uusi (1980 alkaen), eli porsaanreikiä on vähintään "riittävästi".
Sen voin sanoa, että Schindler häviää tällä hetkellä about kaikki Japanissa tapahtuvat tender-vaiheen tilaukset. Schindlerin hissi tappoi pienen japanilaispojan alkuvuodesta. Syy oli tosin täysin yksityisen huoltoyhtiön, mutta se toimi Schindlerin valtuuksilla...
Aih sattuu! Mainitsit sitten tuon nimen..... Mutta persiistä on mokomat kopit
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Joo kaverilla on 5000e järkkärivehkeet ja taito, niin hyvää jälkeä tulee, mutta kiros se vielä noitakin kuvia ettei parastaan saanut tuotettua. Itellä meinas loppua kärsivällisyys ku se sääti 20min per otos kameraa
Ihime ettei oo tippunu koko dörrani matkasta ku tuollaiset logot "suojamuovissa"
No, omaa fiilistelyä. Että tällainen pylpyrä pitäisi iskeä Annin kajuuttaan
Kuvaa tulee heti ku se on asennettu.
Ja sitä vanhaa SimoniRacingin (lue: teinituning) on turha yrittää ostaa Sille on jo loppusijoitus keksitty, se pääsee tallin seinälle kellotauluksi. Syystä että se meni hieman pehmeäksi alkuvuodesta 2004, kun parkkeerasin Annin kohtisuoraan lumipenkkaan työpaikan pihalla. Tosilapinmieshän ajaa reilusti toistasataa tuon em. parkkauksen ja pitää ratin "yläkamanasta" kiinni.