Ja on kanssaLahti411 kirjoitti:Taitaa tuossa yllä olla Cunningham C3?

Ei tuo De Tomaso halunnu mulle antautua millään, aattelinkin että konetilan "pellit" aukeaa lokinsiipinä mutta milläs sitä kuukletat, no sepä jäikin sitten löytämättä

Ja on kanssaLahti411 kirjoitti:Taitaa tuossa yllä olla Cunningham C3?
Mulle taas tuo De Tomaso oli ihan lelli, kun olen siitä pienestä asti tykännytCDTA kirjoitti:Ei tuo De Tomaso halunnu mulle antautua millään, aattelinkin että konetilan "pellit" aukeaa lokinsiipinä mutta milläs sitä kuukletat, no sepä jäikin sitten löytämättä
Minulla oli tuollainen Mangusta aikoinaan leikkiautona ja siitä lähtien se on kuulunut suosikkeihini, joten pitihän se laittaa vaikka sitä oli jo kysytty muutama vuosi sitten.Lahti411 kirjoitti:Mulle taas tuo De Tomaso oli ihan lelli, kun olen siitä pienestä asti tykännytCDTA kirjoitti:Ei tuo De Tomaso halunnu mulle antautua millään, aattelinkin että konetilan "pellit" aukeaa lokinsiipinä mutta milläs sitä kuukletat, no sepä jäikin sitten löytämättäKumma, miten jotkut näistä autoista, mitä täällä on esitelty, on toisille aivan ilmiselviä, kun toisille samat tuottavat päänvaivaa. Mä en millään hokannut sitä Farus ML 929:ää, vaikka sekin aika nopeasti tunnistettiin. Jotenkin luulis, että harvemmin nähty auto on yhtä outo kaikille!
Pyh ja pah, hyvähän se on nyt...jälkeenpäin leuhkiaLahti411 kirjoitti:p.s. pakko oli kokeilla: laitapa hakusanoiksi "gullwing hood", ja vot, mikäs se siellä komeilee!
Ei ole.Jurkkis kirjoitti:Heitetään mutulla, että jenkkimallin honda accord?
Ei ole sekään.Lahti411 kirjoitti:Olisko tuo joku Mazda 929-johdannainen?