Nojoo todellakin.
Tarttu hihaan pikkuaski, eli kutossetti Cool Grapea päivällä kaupassa ja tuli ne tuossa nautittua saunan kyljessä. Ei muuten mutta kun nyt meinaa nukahtaa pystyyn seisaaltaan näin 2 viikon pitkäpäiväisen työputken jälkeen...
Pakko koittaa sinnitellä edes sen aikaa että hiukset kuivuu, sit voi antautua sängylle. Voin jo haistaa miten hieno on aamulla vaan kääntää kylkeä.
Tätäkin viestiä sai korjailla monta minsaa, kun puolet ajasta on silmät kiinni
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Sen sijaan minä istun sohvalla. Ovi on auki ja ulkoa tulee savustusuunin tuoksu - naapuri laittaa jotakin makoisaa gourmet-juttua, njam. Nälkä iskee, mutta kohotan tunnelmaa nauttimalla sameaa vehnäolutta! Lapset yläkerrassa, vaimo koko illan kaupungissa. Nautinnollinen hetki - hiljaista - vain minä, olut ja läppäri - olen sen ansainnut!
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Juuri näin.
Tänä vuonna ei edes tullut ihan samanlaista kiljua kuin viime vuonna, kun "unohtui" huoneenlämpöön pullotettu tavara vähän liian pitkäksi aikaa.
Vetää kyllä hupun salakavalasti aika tuiverrukseen. Titityy
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.