Kiitoksia! Tällä kertaahan tosin en itse kuvannut kun piti olla ratin takana
peinu kirjoitti:
Oon bongannut sut pari kertaa Vanhalla Vaajakosken tiellä tuon kanssa. On vaan niin tyylikkään mustanpuhuva näköinen, että en ole hölmistyksissäni paljoa tajunnut lapasta nostaa! Hieno peli!
jblgti1200 kirjoitti:Tuossa kuva meidän uudesta tulokkaasta,US-mallin 900i T16.
Jess!! Että takas saabistiksi, ja masta män vae?
Siistin näkönen satku
-Masta män,mondeolla nykyisin pärtsäillään,mutta siitä puuttui jokin...se...ilmeisesti ahdin.
Sitä jäi tonnarin jälkeen kaipaamaan.
Myytävänähän tuokin on,jos joku haluaisi sen ostaa...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
Tobbana kirjoitti:Pakko oli kuva ottaa ja fiilistellä kun sain kerrankin tankattua täyteen.
-Sami
Noilla nopeuksilla (laillisesti autobahnalla) tonnarin tieturi näytti täydellä tankilla jäljelläolevia kilometrejä jotain vähän päälle 300, ja kulutus oli siellä 17-19l/100km. Kun opiskelijavalo alkoi palamaan niin ei kovin pitkälle päässyt, olisiko ollut 30km ja sitten näytti että 0km jäljellä, onneksi tuli huoltoasema kohdalle.
Ei ole mitenkään kovin mukava ajettava CS-tonttu yli 200km/h.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
kristian kirjoitti:Yh, Saab-Vilhon perunatkin on kivempaa katsottavaa kun nuo B*W-kuvat
Pari tänään napattua jonkinasteista fiilistelykuvaa Saabista vaihteeksi:
Jalusta on varsin hyödyllinen varuste vähänkään hämärässä kuvattaessa. Saa poistettua nuo tärähdykset pitkää valotusaikaa käytettäessä. Ja valoja ei IMO autossa turhaan kannata pitää, ei ainakaan lisää näyttävyyttä Eikä valaise ympäristöä ettei tarvitsisi pitkää valotusta, mutta kuitenkin polttaa kuvan puhki.
Vielä fiilistelyä kalliimman merkkisestä oikeasta autosta .