En mitään. Vuoden alusta tullut 22000km tauluun lisää ja yksi parkkipolttimo on pitänyt tänä aikana vaihtaa 322000 ajettuun tonttuun Mutta nuoremmassa Vitossa sen sijaa riittää ruuvaamista enemmän kuin kerkiää ja jaksaa tehdä
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
nelipyöräsuuntauksen teetätin.. Ja asensin nyt uudet ajovalopolttimot GE merkkiset outo merkki minulle, mutta nyt näkee onko ne mistään kotosin paketissa luki +90 myyjä kehu että oisivat huomattavasti kirkkaammat, onko muut asennellu GE:itä? pimeää odotellessa
En niinkään tehnyt kuin katselin vierestä ja autoin kun satkun etupalkin maadoituspiste uusittiin (puolet johdoista poikki ja loput irtosi sormella vetämällä), pakoputkea uudelleensijoiteltiin alustaan (ei enää resonoi ja pauku runkopalkkiin), moottoriöljyt vaihdettiin ja tyhjäkäyntiä säädettiin sekä käytiin läpi konehuonetta yleisesti. Taisi tuosta maadoituksesta löytyä syy sekä oikkuileviin ajovaloihin että erilaisiin käyntiongelmiin ja huonoon kaasuunvastaavuuteen.
On muuten huomattavasti parempi ajaa kun moottori ei potki vastaan vaan vetää, nopeuden pitäminenkin on helpompaa kun kaasun asento vaikuttaa nopeusmittarin neulaan välittömästi eikä viiden sekunnin viiveellä...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Asentelin foorumilta ostetun kehikon soittimen ympärille, nyt istuu nätisti eikä häiritse enää omaa silmää.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910