^ Joo, voi helvetti että se on hieno !Eski kirjoitti:On tullut taas enemmän fiilisteltyä tuolla vanhemmalla Aerolla, joten tässäpä tuore kuva kotipihasta:

Sama täälläng900aero kirjoitti:Piti provoilla, tsori vaan.
Samaa mieltä. Yhtään ylivertaista merkkiä ei ole, ei edes Saab.f-19 kirjoitti:
Itseä ainakin melkein jopa ärsyttää lukea muiden merkkien dissaamista pelkkien mielikuvien tai perusolettamusten perusteella. Lähinnä aina naurattaa täälläkin kun joku näkee punaista kun pastetaan BMW:n kuva tai mainitaan VOLVO. Itse pyrin näkemään kaikissa merkeissä enemmin hyvää sen turhan lapsellisen mollaamisen sijaan. Citroënissakin on paljon hyvää, mm. mukava ja toimiva jousitus kun se toimii ja sitikalla pärjäävät rallissakin. Tojotakin on hyvä ja luotettava auto, tosin jotkut mallit ovat tylsiä.
Kyllä se "plaanaisi" iskareilla kuin iskareilla tuolla kuormalla, vakiojousilla.Breadfan86 kirjoitti:Et sitten vielä laittanu taakse iskareita, mutta kattotelineet sait asennettua. Näyttääpä tuo muuten harvinaisen hienolta
Kuis tuo noin paljon tippui, meikän ex-noppa vei hyvin 500kg:n laastisäkkikuormaa peräkontissa ilman että läpät edes raapi maata? Onko sabassasi stopparit paikoillaan?Tri-Lo kirjoitti:Kyllä se "plaanaisi" iskareilla kuin iskareilla tuolla kuormalla, vakiojousilla.Breadfan86 kirjoitti:Et sitten vielä laittanu taakse iskareita, mutta kattotelineet sait asennettua. Näyttääpä tuo muuten harvinaisen hienolta
(kuraläpät raapi koko matkan k-raudasta..
) Ja onhan sitä vähän siistittykin, ja pesty.
Niin ja voihan jouset olla vähän kuoleentuneet, mutta harvoimpa noin paljoa kuormaa tulee kuljetettuakaan.Tri-Lo kirjoitti:En sano kun en ole kattonut, ajattelin sitä kyllä eilenkin.
No itse olen saanut kuviin tallentumaan etupäässä Saabien ruosteet, lommot, sekä tietty lianTri-Lo kirjoitti:No tiedäthän sä kuin paljon kuva voi valehdella..ng900aero kirjoitti: Joka tapauksessa harvinaisen siistikuntoisen näköinen satku, eli kiiltää eikä ole ruostetta