mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ostitko jo uuden skootan? http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194751 ... oissa.html
9-5 Aero - 00
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009050 ... 6_uu.shtmlJulle kirjoitti:Ostitko jo uuden skootan? http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194751 ... oissa.html
Onpa hyvät ajo-ominaisuudet kun ei edes tiellä pysy.....
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sen verran muisti pätki, että eihän se ollut myyntikiellossa vaan ostoboikotissa.Komppaaja kirjoitti:Risto kirjoitti:: Eikös Skoda ollut Ruotsissa myyntikiellossa vaarallisten ajo-ominaisuuksiensa takia?
Ai, kerro lisää....
Tuo Komppaajan ristiretki Skodan puolesta on sama kuin jos jakomäkeläinen menisi Lauttasaareen huutelemaan, että Jakomäki on parempi paikka. Jokainen lauttasaaresta asunnon ostanut olisi voinut ostaa asunnon Jakomäestä, mutta ei sattuneesta syystä näin ole halunnut tehdä. Samoin jokainen saabisti olisi voinut halutessaan ostaa Saabia halvemman Skodan, mutta ei ole niin halunnut tehdä.
Vauhtia lienee kuitenkin ollut enemmän kuin Skodan kaatamiseen tarvittava 15 km/h.Komppaaja kirjoitti:Onpa hyvät ajo-ominaisuudet kun ei edes tiellä pysy.....
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Komppaaja, pari kysymystä, kun ei näin tyhmä ymmärrä.
Osaatko sanoa, tutkiko poliisi tjsp, johtuiko:
1. Saabin ulosajo Saabista vai kuljettajasta
2. Skodan palaminen Skodasta vai kuljettajasta
?
Osaatko sanoa, tutkiko poliisi tjsp, johtuiko:
1. Saabin ulosajo Saabista vai kuljettajasta
2. Skodan palaminen Skodasta vai kuljettajasta
?
Sininen Saab 9-3, '99
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Enemmistö ei ole aina oikeassa.Komppaaja kirjoitti:Jaa, kumpaakohan uskoisi, yhtä saabistia vaiko lukemattomia autotoimittajia ja alan ammattilaisia, joiden mielestä skoda on hyvä auto ajaa.......
Joskus 80-luvun alussa ruotsalaisessa auto-ohjelmassa (Trafikmagasinet tjsp.) tehtiin takatuuppari-Skodalle hirvenväistötesti eli vaihdettiin kaistaa ja palattiin takaisin. Jo kolmenkympin nopeudella toimittajat saivat auton kaatumaan. Seuraavalla viikolla maahantuojan edustaja tuli tekemään saman testin ja hänkin kaatoi tuotteensa. Sen jälkeen Ruotsissa on rekisteröity neljä uutta takamoottori-Skodaa (ne markkinavoimat..) Myös ensimmäisen polven A-Mersu kaatui samaisessa testissä. Tosin hieman kovemmalla nopeudella.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Parkkitutka alkoi taas vittuilemaan, kuten myös varashälytin jonka ilmoitus neuvoi ottamaan huoltoon yhteyttä...
Eikait se skoda sen paskempi auto ole, kuin muutkaan...
Ihmisten mieltymykset on vain erinlaisia.
Eikait se skoda sen paskempi auto ole, kuin muutkaan...
Ihmisten mieltymykset on vain erinlaisia.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Pitäähän räikeisiin valheisiin reagoida.Risto kirjoitti:
Tuo Komppaajan ristiretki Skodan puolesta on sama kuin jos jakomäkeläinen menisi Lauttasaareen huutelemaan, että Jakomäki on parempi paikka. Jokainen lauttasaaresta asunnon ostanut olisi voinut ostaa asunnon Jakomäestä, mutta ei sattuneesta syystä näin ole halunnut tehdä. Samoin jokainen saabisti olisi voinut halutessaan ostaa Saabia halvemman Skodan, mutta ei ole niin halunnut tehdä.
Juu, ja nykyskodalla onkin kovin paljon tekemistä takatuuppareiden kanssa.....todella ankeata kirjoittelua.Pekka Valtanen kirjoitti:Enemmistö ei ole aina oikeassa.Komppaaja kirjoitti:Jaa, kumpaakohan uskoisi, yhtä saabistia vaiko lukemattomia autotoimittajia ja alan ammattilaisia, joiden mielestä skoda on hyvä auto ajaa.......
Joskus 80-luvun alussa ruotsalaisessa auto-ohjelmassa (Trafikmagasinet tjsp.) tehtiin takatuuppari-Skodalle hirvenväistötesti eli vaihdettiin kaistaa ja palattiin takaisin. Jo kolmenkympin nopeudella toimittajat saivat auton kaatumaan. Seuraavalla viikolla maahantuojan edustaja tuli tekemään saman testin ja hänkin kaatoi tuotteensa. Sen jälkeen Ruotsissa on rekisteröity neljä uutta takamoottori-Skodaa (ne markkinavoimat..) Myös ensimmäisen polven A-Mersu kaatui samaisessa testissä. Tosin hieman kovemmalla nopeudella.
Nähtävästi pitäisi tehdä myös se johtopäätös, että ihmiset yleensä oli sitä mieltä että saab oli niin onneton auto ettei sitä kannata ostaa ja siksi sen tekeminen lopetettiin.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jos sinun mielestä Saab on onneton auto, niin minkä takia sitten vielä roikut täällä foorumilla? Kaiken huipuksi huudatat vain täällä off topic -osiossa.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Skoda-foorumilla ei varmaan tuu tarpeeks keskustelua Saabin huonoudesta ja Skodan paremmuudesta Jotenkinhan se aika pitää aina kuluttaa ettei käy tylsäksi.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Osaavat kuitenkin Skodalla näköjään tehdä nykymallitkin perinteisen huonosti: http://youtu.be/I1b_NpykYv0Komppaaja kirjoitti:Juu, ja nykyskodalla onkin kovin paljon tekemistä takatuuppareiden kanssa.....todella ankeata kirjoittelua.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jokaiselle foorumille "tarvitaan" se provopelle.. :)nix0n kirjoitti:Jos sinun mielestä Saab on onneton auto, niin minkä takia sitten vielä roikut täällä foorumilla? Kaiken huipuksi huudatat vain täällä off topic -osiossa.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jostainhan se pitää kuolleen merkikin kannattajan riemu yrittää repiä.....Risto kirjoitti:Osaavat kuitenkin Skodalla näköjään tehdä nykymallitkin perinteisen huonosti: http://youtu.be/I1b_NpykYv0Komppaaja kirjoitti:Juu, ja nykyskodalla onkin kovin paljon tekemistä takatuuppareiden kanssa.....todella ankeata kirjoittelua.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Risto kirjoitti:Osaavat kuitenkin Skodalla näköjään tehdä nykymallitkin perinteisen huonosti: http://youtu.be/I1b_NpykYv0Komppaaja kirjoitti:Juu, ja nykyskodalla onkin kovin paljon tekemistä takatuuppareiden kanssa.....todella ankeata kirjoittelua.
Nostamatta mitään automerkkiä toisen yläpuolelle, niin tuo nyt olisi voinut käydä mille merkille tahansa.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Loma loppuu.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Näinhän se taitaa valitettavasti mennäTobbana kirjoitti:Jokaiselle foorumille "tarvitaan" se provopelle..nix0n kirjoitti:Jos sinun mielestä Saab on onneton auto, niin minkä takia sitten vielä roikut täällä foorumilla? Kaiken huipuksi huudatat vain täällä off topic -osiossa.
-Sami
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910