Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
og900 saattaa olla ehkä pidempi kuin og9-3, mutta sisätiloiltaan selvästi pienempi. Ja tämän selittänee pitkälti satkun pitkä keula pitkittäiskoneineen. Ikäisekseen og900 on "mukava" auto ja kunnon plussat ansaitsee ainakin tavaratilastaan, vaikkakin osin epäkäytännöllisen matala ainakin combissa.
Re: Ihmettelyketju
Sain juuri kuulla että tovi sitten myymästäni femmasta oli lauennu automaattiloota. Tuntuu todella paskalta mutta en voi käsittää miten nelilovinen, alle 200tkm ajettu, öljyjäkin vaihdeltu niin eiku hajoo. En kertakaikkiaan ymmärrä. Ei mitään ollut kun ite ajelin.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ihmettelyketju
Laitetaanpas vähän faktaa haffun väitteen tueksi:haffu kirjoitti:og900 saattaa olla ehkä pidempi kuin og9-3, mutta sisätiloiltaan selvästi pienempi.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Ihmettelyketju
Ei olem.k.a. kirjoitti:Väärien tietojen antaminen on säännöissä kielletty:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
Re: Ihmettelyketju
Kannattaisi opetella lukemaan, ennenkuin kirjoittaa valheita.Pekka Valtanen kirjoitti:Ei olem.k.a. kirjoitti:Väärien tietojen antaminen on säännöissä kielletty:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
#4481
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Ihmettelyketju
Kannattaisi lukea säännöt ennenkuin syyttää toisia niiden rikkomisesta.m.k.a. kirjoitti:Kannattaisi opetella lukemaan, ennenkuin kirjoittaa valheita.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
Lukutaitokaan ei oikeuta kirjoittamaan valheita.
Re: Ihmettelyketju
Jaa, mitenköhän tämä tapaus olikaan, kumpi valehtelee?Pekka Valtanen kirjoitti:Ei olem.k.a. kirjoitti:Väärien tietojen antaminen on säännöissä kielletty:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
#4481
Re: Ihmettelyketju
No ainakin tilavampi etupenkillä, jossa tulee itse enemmän sitä aikaa vietettyä.Risto kirjoitti:Laitetaanpas vähän faktaa haffun väitteen tueksi:
Ja mitä tuohon vääristä tiedoista jankkaamiseen tulee niin siellähän samoissa säännöissä lukee myös jotakin virheellisen tiedon korjaamisesta. Näinhän Risto teki tuossa aiemmin omalle "väitteelleni"
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
ihmettelen ettei auto mee kaupaksi.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Mitäs hemmettiä, eikös noiden Riston kuvien mukaan og-satku ole sisältä leveämpi? Ovatko nuo ylhäältäpäin-kuvien mitat jotenkin eri tavalla mitattuja vai mitä ymmärrän väärin? Eihän se niin voi olla?
Aiheeseen: ihmettelen miten sadan kilometrin työajon aikana onnistuin jotenkin tykästymään uusimman sukupolven Citroen Jumperiin. Ei siinä mitään erityisen hienoa ollut mutta jotenkin rehellisen oloinen auto. Apukuski kyllä pelkäsi koko alkumatkan että tiputaan ojaan kun ajelin samalla etäisyydellä keskiviivasta kuin omalla autollakin.
Tähän viimeaikojen keskusteluun voin vielä kommentoida sen verran että tuo Jumper oli ensimmäinen auto jonka jälkeen satkuun siirtyessä kuskin paikka tuntui oikeasti ahtaalta. Ja kytkinkin ottaa aivan helvetin ylhäältä kiinni.
Aiheeseen: ihmettelen miten sadan kilometrin työajon aikana onnistuin jotenkin tykästymään uusimman sukupolven Citroen Jumperiin. Ei siinä mitään erityisen hienoa ollut mutta jotenkin rehellisen oloinen auto. Apukuski kyllä pelkäsi koko alkumatkan että tiputaan ojaan kun ajelin samalla etäisyydellä keskiviivasta kuin omalla autollakin.
Tähän viimeaikojen keskusteluun voin vielä kommentoida sen verran että tuo Jumper oli ensimmäinen auto jonka jälkeen satkuun siirtyessä kuskin paikka tuntui oikeasti ahtaalta. Ja kytkinkin ottaa aivan helvetin ylhäältä kiinni.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Ohhoh, näin on tullut rustailtua aikoinaan:)tonyyqi kirjoitti:Niin ne aamut hupenee. Siviili-TJ 18. Onpas mennyt hurahduksessa koko joulukuu, ei tarvitse kauaa odotella kurkkusalaatteihin pukeutumista enään
Hassua ajatella että nyt 263 aamua tuosta viestistä täällä kirotaan suunnatonta kymmenen aamun kasaa jonka jälkeen pääsisi sinne kauan odotettuun reserviin!
Re: Vs: Ihmettelyketju
Täällä aamuja edessä 283.tonyyqi kirjoitti:Ohhoh, näin on tullut rustailtua aikoinaan:)tonyyqi kirjoitti:Niin ne aamut hupenee. Siviili-TJ 18. Onpas mennyt hurahduksessa koko joulukuu, ei tarvitse kauaa odotella kurkkusalaatteihin pukeutumista enään
Hassua ajatella että nyt 263 aamua tuosta viestistä täällä kirotaan suunnatonta kymmenen aamun kasaa jonka jälkeen pääsisi sinne kauan odotettuun reserviin!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
#5824
93 B204
93 B204
Re: Ihmettelyketju
...ja sitten kun tuolta pääsee niin alkaa laskemaan aamuja eläkeikään.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ihmettelyketju
Linkittämiesi sääntöjen mukaan väärää tietoa ei saa levittää jos se aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Myös tahallinen väärän tiedon levittäminen on kielletty. Eli vahingossa, epätietoisuudessaan, tai harmittoman väärän tiedon levittämistä ei ole sanktioitu. Mitään muuta väärää tietoa kuin lihavoidulla mainittu ei ole säännöissä kielletty, vai onko?m.k.a. kirjoitti:Jaa, mitenköhän tämä tapaus olikaan, kumpi valehtelee?Pekka Valtanen kirjoitti:Ei olem.k.a. kirjoitti:Väärien tietojen antaminen on säännöissä kielletty:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=50&t=110893
Eli tämän perusteella väitteesi "Väärien tietojen antaminen on säännöissä kielletty" on väärää tietoa, ja lisäksi epäilen että levität sitä tahallaan. Lisäksi epäilen että se aiheuttaa kärsimystä muille lukijoille. Eikös siinä silloin rikota sääntöjä aika reilustikin?
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
saksasta tuli ostotarjous mun ogsaabista.
taitaa olla liian hankala vääntää kauppaa.
taitaa olla liian hankala vääntää kauppaa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659