Luokkalaisen kaveri ajaa Kuopiossa 1,5 km koulumatkaa W220 S600:lla.
Mää olen tähän asti kulkenut 800 metriä (suunnilleen pystysuoraa mäkeä) pysäkille ja loppumatkan bussilla, taikka joskus harvemmin autolla lähelle koulua kadunvarteen ja siitä se 800 metriä koululle (kun en ole raaskinut ostaa 80 euron parkkilupaa koululta). Ny muutan toivottavasti viikonloppuna niille tienoille mihin olen auton jättänyt sillä kulkiessa. Siispä kävely on yksi asia mikä pysyy, tosin ny voisi taas harkita pyörääkin kun ei ole järjetön ylämäki vastassa joka paikassa.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Ite aina autoo käytän noin vartin-20min enneku lähen minnekkää talvella, jos vua kerkee.
Nii ja itse aiheeseen niin eilen kävin og-satkuun etusivulaiseihin tuuliohjaimet. Muistelin, jotta oisin kaksiparia tilannut mutta tulikin vain yhdet ja laskukin oli yhdestä parista. Noh, samapa tuo..
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Onneksi on netti Digiboksi taas korjattu kohtuu vaivalla ja rahalla patterin vaihdolla
Kello tuossa eli omaa elämää ja jätti ajastettuja tallennuksia tallentamatta.
Ehdin jo kirota, jotta mikä siinä nyt taas on, kun just vähän aikaa sitten korjasin tuosta kaken. Virtalähdekin kertaalleen vaihdettu uuteen. Tuo on vähän niinkuin SA..
Lauantaina tuli käytyä ajamassa maastossa vanhalla lievästi modifikoidulla Land Cruiserilla. Oli kyllä hauskaa touhua, vaikka reitti olisi paikoin saanut olla haastavampikin. Kaverin 30-vuotisjuhlia siis vietettiin ja 4 auton kanssa kierrettiin.
Vke, en minä huomannut mitään mainintoja Virosta tuossa ruokamyrkytysuutisessa. Onko sulla ns "sisäpiirintietoa"?
Käyn Amicassa syömässä lähes jokaisena työpäivänä. Vielä ei ole ollut mitään moitittavaa, pikemminkin toisinpäin.
Viimeksi muokannut ZeiPii, La Marras 01, 2014 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08