Mitä teit saabiisi tänään topic?
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
cabrioletin vikakoodit nollasin ja puhdistin abs:n liittimet.
Katon mekanismin säätöä ja tarkistusta, oli tarpeen kun toisella puolella yhden kaaren pultti oli löystynyt ja säädöt aivan pielessä.
Takavalojen liittimien ja maadoitusten puhdistusta, alkoi valot taas pelaamaan normaaliin tapaan. Sitten uudet umpiot keulalle ja pieni testilenkki, antilock ei toistaiseksi ainakaan syttynyt. Viikon päästä jos saisi rekisteriin..
Katon mekanismin säätöä ja tarkistusta, oli tarpeen kun toisella puolella yhden kaaren pultti oli löystynyt ja säädöt aivan pielessä.
Takavalojen liittimien ja maadoitusten puhdistusta, alkoi valot taas pelaamaan normaaliin tapaan. Sitten uudet umpiot keulalle ja pieni testilenkki, antilock ei toistaiseksi ainakaan syttynyt. Viikon päästä jos saisi rekisteriin..
#961
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
hajin spoikan suapistilta jyväskylästä. sitten kävin hakemassa maalit ja maalasin spoikan väriin. sain kuivateltua vesivärit ja lakat sitten porasin luukun täyteen reikiä ja laitoin poilerin paikalle. tarkistin öljyt ja kulutin renkaita.
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Tyhjensin polttoainetankkia mukavalla maakunta-ajelulla. Ja pitäisi tuota alkaa varmaan pian purkamaankin. Jos saisi vihdoin viimeksi joojoilut käyntiinkin.
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Pesin, pyyhin pölyt ja ajoin talliin odottamaan huomisiltaista pakkaamista Euroopan turneelle.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Pesin Turtlewaxin shampoolla, kun yllättäen Turtlewaxin värivahapurkki niin käski ja vahasin kirkkaanpunaisella värivahalla. Hieno tuli
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Suoristin kolme sarjaa aluvanteita.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Lisäsin uuden M10 mutterin laturin kiristimeen kun vanha oli lähtenyt kävelemään
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Yritin suoristaa roiskeläppiä vähän fiksumman näköisemmiksi
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
eilen pesin ja katselin että kun loma alkaa niin kunnon myllytys ja auto kiiltämään. Samalla pitäisi takajarruja herkistellä. Meinaavat vähän liikkua tahmeasti. Sitten vielä eteen uudet jouset. niin kai sillä muutaman viikon taas ajaa
Isän ysi-vitonen pitäis kanssa pestä ja vahata. mutta antaa nyt olla
Isän ysi-vitonen pitäis kanssa pestä ja vahata. mutta antaa nyt olla
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Eilen olin vaihtelevinani alapalloja tonnariin, nimeltämainitsemattomia Scantech- laatuosia tietenkin. Kun ei inehmo tyhmyyttään usko niin ei usko...
Jos joku tätä seuraavaa juttua olisi minulle tarinoinut niin en välttämättä olisi uskonut, eli että on mahdollista omin silmin nähdä livenä kun suojakumi hajoaa.
Repsikan puoli meni ilman draamaa, mutta kuljettajan puolen alapallon kohdalla kävi niin, että kun laitoin uuden pallon tukivarteen kiinni ja nostin tukivartta niin että pallonivelen tappi meni olka-akselissa olevaan reikäänsä ja suoja"kumi" puristui paikoilleen ja muotoonsa, ilmestyikin kumia kiertävään tekosaumaan ensin noin millin piste josta muutaman sekunnin aikana sauma alkoi itsekseen aukeamaan ja lopulta kumi hymyili julkeasti noin parin sentin matkalta.
Yhtään syvemmälle en tuupannut kuin mitä olka-akselin pallonivelen tapin kiristyspultti vaatii. Kaikkea sitä pääseekin näkemään.
Tänään otin tekeleet pois ja laitoin vanhat jo hieman notkeat nivelet takaisin ja säädin aurauskulman 1,5mm:n toleranssialueen ylärajasta eli 2mm:stä alarajalle eli yhteen milliin, ja voi että kun osaa yksi hemmetin milli vaikuttaa auton ajettavuuteen. positiivisessa mielessä siis.
Jos joku tätä seuraavaa juttua olisi minulle tarinoinut niin en välttämättä olisi uskonut, eli että on mahdollista omin silmin nähdä livenä kun suojakumi hajoaa.
Repsikan puoli meni ilman draamaa, mutta kuljettajan puolen alapallon kohdalla kävi niin, että kun laitoin uuden pallon tukivarteen kiinni ja nostin tukivartta niin että pallonivelen tappi meni olka-akselissa olevaan reikäänsä ja suoja"kumi" puristui paikoilleen ja muotoonsa, ilmestyikin kumia kiertävään tekosaumaan ensin noin millin piste josta muutaman sekunnin aikana sauma alkoi itsekseen aukeamaan ja lopulta kumi hymyili julkeasti noin parin sentin matkalta.
Yhtään syvemmälle en tuupannut kuin mitä olka-akselin pallonivelen tapin kiristyspultti vaatii. Kaikkea sitä pääseekin näkemään.
Tänään otin tekeleet pois ja laitoin vanhat jo hieman notkeat nivelet takaisin ja säädin aurauskulman 1,5mm:n toleranssialueen ylärajasta eli 2mm:stä alarajalle eli yhteen milliin, ja voi että kun osaa yksi hemmetin milli vaikuttaa auton ajettavuuteen. positiivisessa mielessä siis.
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Pesin tonnarin ja 9-5:n
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
kiinnitin repsottavan roiskeläpän.
tutkin ajoittaista naputusääntä tupliksen takapäästä en löytäny siitä siihen.
ihmettelin kun kuskin puolella renkaan ja iskarin yläpään kohouman kohdalla on rakoa n.3cm ja vänkärin puolella alle 10mm. silti renkaat yhtälailla pyöräkoteloissa eikä auto ees nelistä...
tutkin ajoittaista naputusääntä tupliksen takapäästä en löytäny siitä siihen.
ihmettelin kun kuskin puolella renkaan ja iskarin yläpään kohouman kohdalla on rakoa n.3cm ja vänkärin puolella alle 10mm. silti renkaat yhtälailla pyöräkoteloissa eikä auto ees nelistä...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Mitä teit saabiisi tänään topic?
Vaihdoin sähköantennin maston uuteen. 15,90€ Motonetistä.
Piti pienenä lisätyönä avata siimarullan koppa, että sain katkenneen vanhan siiman pätkän pois rullan kätköistä. Muuten asentelu sujuikin leppoisasti kun on kaukosäädin mankkaan eli en tarvinnut apumiestä käyttämään radiota päälle ja pois.
Piti pienenä lisätyönä avata siimarullan koppa, että sain katkenneen vanhan siiman pätkän pois rullan kätköistä. Muuten asentelu sujuikin leppoisasti kun on kaukosäädin mankkaan eli en tarvinnut apumiestä käyttämään radiota päälle ja pois.
Viimeksi muokannut karg, Ma Kesä 08, 2009 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.