Mikä soi taustalla ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
taassaapi
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 11:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja taassaapi »

Halavatun papat: Paskan möevät :wink:
# 3109
9-5 2.3t wagon, 1999 (KA)
tonttuCS
"Ruisku"
Viestit: 142
Liittynyt: Ke Heinä 07, 2004 23:34
Paikkakunta: E-joki

Viesti Kirjoittaja tonttuCS »

Whitesnake - Here I go again

Rock!! 8)
Go or not
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Hall & Oates - Maneater

Harmittaa oikein tämän alkuperäisen artistin puolesta se hirveä räppiversio mikä on koko kesän soinut ja soi vieläkin jatkuvasti radiossa :oops:

Lista(s)hitit helvettiin! :evil:
Viimeksi muokannut kristian, Ma Marras 06, 2006 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Youtubesta Elastisen Anna soida...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Xedo
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Pe Touko 12, 2006 18:27
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Xedo »

Danzig - Mother
Saab 9000 Aero -93
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Joe Satriani - Crushing Day
9000CS 2,3
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Move - Blast My Desire
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saappi Kuski kirjoitti:Joe Satriani - Crushing Day
Aivan loistava! Varmaan yksi parhaimpia Satrianin biisejä.

Itsellä soi autossa vähän aikaa sitten Satrianin Crowd Chant.

P.S. Satrianilta on ilmestymässsä marraskuun puolivälin paikkeilla uusi tupla-DVD. Siinä on aika paljon biisejä Surfing With The Alien -levyltä, jota meikäläinen diggaa aika helvetisti. Tupla-DVD:n voi ennakkotilata play.com:ista hintaan 17,49 euroa. Tilaus on jo vetämässä 8)

http://www.play.com/Music/MusicDVD/4-/3 ... oduct.html
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Stevie Ray Vaughanin kokoelmalevy "Should've taken the bus" :lol:
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Joe Satriani - Crushing Day
P.S. Satrianilta on ilmestymässsä marraskuun puolivälin paikkeilla uusi tupla-DVD. Siinä on aika paljon biisejä Surfing With The Alien -levyltä, jota meikäläinen diggaa aika helvetisti. Tupla-DVD:n voi ennakkotilata play.com:ista hintaan 17,49 euroa. Tilaus on jo vetämässä 8)
http://www.play.com/Music/MusicDVD/4-/3 ... oduct.html
Satriani ei meikäläiseen oikein kolise. Instrumentaalimusa albumeittain ei oikein jostain syystä jaksa innostaa. Yksittäisiä biisejä jaksaa kyllä kuunnella. Laulajalla on kuitenkin niin suuri rooli raskaassa rokissa. Tokihan JS on taitava soittaja.
Kokeilin JS mallin Ibanezia jokin aika sitten kun olin floikkakitaraa ostamassa. Oli minusta tosi vetelä soitettava, en saanut siihen mitään eloa(niinkuin luulen muka joihinkin kitaroihin saavani tällä rämpytyksellä..). Päädyin sitten käytettyyn RG570 malliin, siitä tuli jämäkkä soitettava 10-kielisetillä. Pitäisi vaihtaa siihen kunnon ärjy DiMarzion takamikki tai vaikka EMG:n aktiivisetti kun jaksais..

Jopas menia taas aiheesta ;)
Taustalla soi Metallican Harvester Of Sorrow Live sh*t cd:ltä..
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ti Marras 07, 2006 15:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
9000CS 2,3
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

tonttuCS kirjoitti:Whitesnake - Here I go again

Rock!! 8)
lol! :lol:

Tuon kunniaksi vois pistää soimaan saman biisin, mutta vaan akustisena Starkers in Tokyo -levyltä. Jumankeka Coverdale on kova äijä laulamaan - edelleen! 8O
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Tonppa kirjoitti:
tonttuCS kirjoitti:Whitesnake - Here I go again

Rock!! 8)
lol! :lol:

Tuon kunniaksi vois pistää soimaan saman biisin, mutta vaan akustisena Starkers in Tokyo -levyltä. Jumankeka Coverdale on kova äijä laulamaan - edelleen! 8O
Tai "Starkers In Tokyo" DVD:ltä, jotta myös näkee tuon performanssin :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saappi Kuski kirjoitti:Kokeilin JS mallin Ibanezia jokin aika sitten kun olin floikkakitaraa ostamassa. Oli minusta tosi vetelä soitettava, en saanut siihen mitään eloa(niinkuin luulen muka joihinkin kitaroihin saavani tällä rämpytyksellä..). Päädyin sitten käytettyyn RG570 malliin, siitä tuli jämäkkä soitettava 10-kielisetillä. Pitäisi vaihtaa siihen kunnon ärjy DiMarzion takamikki tai vaikka EMG:n aktiivisetti kun jaksais..
Mulla on yhdellä kaverilla tuo Ibanez Joe Satriani "Chrome Boy". On tykännyt tuosta kitarasta. Vaikea sanoa siitä mitään, kun on väärän kätinen mulle :cry:

Mikeistä: mulla on "hevikepeissä" seuraavat mikit:
Ibanezin RG550:ssä tallamikkinä DiMarzion ToneZone ja kaulamikkinä Dual Distortion.
Charvel 3 (vai oliko se 4?) tallamikkinä EMG81 8) Rokkaa!

Kolmannessa "ei niin hevikepissä" Ibanez PF200:ssa on tallamikkinä joku Gibsonin mikki (en muista tyyppiä).

Neljännessä vanhassa p*sk*ss* japsilespaulkopiossa on vielä orkkismikit, mutta Schallerin hyvät virityskoneistot 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Meitsiin kolahtaa raskassoundisempi musiikki, hardrock ja metal. Lällympääkin tulee toisinaan kuunneltua. Korkeimmalle paikalle itse nostan sellaisia nimiä kuin Darrell Lance Abbott (guess who?), Dan Swanö ja Peter Tägtgren.

Nuo on puhtaasti mun omia suosikkeja ja jos ei ne kolahda muihin niin so not. Noista ehkä korkeimmalle pitäisi nostaa Dan Swanö ihan pelkästään jo Edge of sanityn Crimson-levyn takia. Heppu soittaa levyllä ties kuinka monta soitinta. Ja samaan syssyyn voisi nostaa hattua Benny Larssonille ko. ideasta tehdä levyn mittainen metallikappale. Biisin kulku on kuin fantasiakirja kaikkine tempo-, soitin- ja laulunääni vaihteluineen.

Joidenkin mielestä raskaampi musiikki on helppo arvostella huonoksi puuromaisen äänen vuoksi. Se taas mielestäni johtuu siitä, että ei viitsitä kuunnella sitä soitinta vaan homma tyssää jo siihen kitarisat pihalle oksentavaan laulajaan. Kuitenkin monen levyn takaa löytyy uskomattomia soundeja.

Ja mikä hauskinta musiikkia. No coverit tietenkin. Ja kuka tai ketkä on tehnyt sen parhaiten? No, Steve Swanson, Chris Barnes, Greg Gall ja Terry Butler eli Six feet under! Moni minunkin suosikki on saanut ihan uuden ulottuvuuden ja on jopa käynyt niin, että minulle entuudestaan tuntematon biisi "You shook me all night long":sta on tullut yksiä suosikkibiisejä 99:llä ajaessa 8)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

dimebak kirjoitti:Ja mikä hauskinta musiikkia. No coverit tietenkin.
Totta. Mä olen polttanut itselleni omilta levyiltä 6 kokoelma-CD:tä, jotka on täynnä covereita. Kaikista "herkullisimmat" on laitettu ekoille CD:eille. Näillä kaikista herkullisimmilla tarkoitan biisejä, jotka eivät todellakaan ole alunperin olleet metallibändien esittämiä, mutta metallibändit coveroivat niitä.

Näitä biisejä ovat mm. Gamma Rayn "It's A Sin" (alunperin Pet Shop Boysin biisi). Kaikki alkuperäisellä biisillä olevat keyboardit on korvattu kitaroille. Muita hyviä ovat Helloweenin "Lay Your Love Down On Me" (alunperin Abban biisi), Talismanin "Frozen" (alunperin Madonnan biisi), Paradise Lostin "Small Town Boy" (alunperin Jimmy Somervillen biisi), sekä To/Die/Forin "In The Heat Of The Night" (alunperin Sandran biisi) ym. hyviä biisejä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Lukittu