mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Satku porsii..
-9³ SC 1.8t A5 BioPower Stage1 vm-07-
-900i 16V vm-91-
-900i 16V vm-91-
No höh, mikä keväässä vituttaa?saab87 kirjoitti:Kevät.
9-5 Aero - 00
Se että voi peilata itteesä tienpinnasta. T: 2x perseellee saabin alle ja venähtäny polvi.Julle kirjoitti:No höh, mikä keväässä vituttaa?saab87 kirjoitti:Kevät.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Mä vetäisin tuossa yks aamu kanssa auton vieressä kaikki kevätjuhla liikkeet,saab87 kirjoitti:Se että voi peilata itteesä tienpinnasta. T: 2x perseellee saabin alle ja venähtäny polvi.Julle kirjoitti:No höh, mikä keväässä vituttaa?saab87 kirjoitti:Kevät.
mutta juuri ja juuri pysyin pystyssä.
Kun tuo auto on pohjolan tallissa on sen alle sulanut lähes maahan saakka oleva alue.
Auto on ikääkään kuin ponnin päällä
Siinä pystyis varmaan vakka vaihtamaan pakoputken tai jotain vastaavaa
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
Ei muuten sinänsä V*tuttaisikaan mutta mailla saunan halkopinosta inisemään syntynyt ja iholle pyrkivä hyttynen toi maistiasia tulevasta.saab87 kirjoitti:Kevät.
Liiallinen murteella kirjoittaminen foorumille. Lukekaapa vaikka Aku Ankan murteella tekstitettyjä versioita, niin hoksaatte. Aika v*tun raskasta lukea/tulkita.
Murteet rikastavat, mutteivat luettuina.
900i
riisi serkku suudelma aurinko
Ookona olusta syökkönä leijjoniaJulli kirjoitti:Liiallinen murteella kirjoittaminen foorumille. Lukekaapa vaikka Aku Ankan murteella tekstitettyjä versioita, niin hoksaatte. Aika v*tun raskasta lukea/tulkita.

Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
Ei tod voi harmittaa...Julli kirjoitti:Liiallinen murteella kirjoittaminen foorumille. Lukekaapa vaikka Aku Ankan murteella tekstitettyjä versioita, niin hoksaatte. Aika v*tun raskasta lukea/tulkita.
Siis mä en toellakaa taijuu miks sinnuu vois ottaa pannuun murteella kirjoottamine? Ihan sattumallta huomasin tälläisen:
...ei auennu vaikka ei murteella ollutkaan.Ne, mitä olen itse kuullut, eivät kyllä vakuuta kovinkaan vitusti.
Mutta ei mitään, meitä kun on niin moneksi, niin huumorilla mennään

Edit: typot

Viimeksi muokannut VKe, La Maalis 21, 2009 22:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- "Hölösuu"
Elekee kehata rueta vehtoomaan suotta....VKe kirjoitti:Ei tod voi harmittaa...Julli kirjoitti:Liiallinen murteella kirjoittaminen foorumille. Lukekaapa vaikka Aku Ankan murteella tekstitettyjä versioita, niin hoksaatte. Aika v*tun raskasta lukea/tulkita.
Siis mä en toellakaa taijuu miks vois siuta vois ottaa pannuun murteella kirjoottamine? Ihan sattumallta huomasin tälläisen:...ei auennu vaikka ei murteella ollutkoaan ...Ne, mitä olen itse kuullut, eivät kyllä vakuuta kovinkaan vitusti.
Mutta ei mitään, meitä kun on niin moneksim, niin huumorilla mennään

[/quote]kalle37 kirjoitti:Mielummin saisi olla niin korkea autotalli että mahtusi pilarinosturi ja sillä vois nostaa auton tarvittaessa sovipaan asennuskorkeuteen.9-5T kirjoitti:
Tuossa kuvassa on ainut syy miksi voisin harkita okt hankkimista![]()
Ja tietysti vielä erillinen pesuhalli auton puunamista varten.
Äääh, tuo on feikki

Ei autotalli ole koskaan noin tyhjä tai siisti.
Täyteyden kolmannen lain mukaan "tavaraa on täsmälleen niin paljon, että se täyttää kaiken käytettävissä olevan tilan".
Nimim. helkkarin suuri autotalli.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Näin tehdään. Myönnän, että oli väärin vitutettu.VKe kirjoitti:
Mutta ei mitään, meitä kun on niin moneksi, niin huumorilla mennäänPahoittelen kirjoitustani jo etukäteen, mutta...
900i
Haluisin huomenna kuntosalille kun kerta on mahdollisuus vaan arvatkaa uskallanko mennä ulos edes koettamaan että pääsenkö autolle pystyssä. No en. Kehtaa kokeilla yhtään mahalaskua.
Rouva JuAn
Äääh, tuo on feikkiMacTurbo kirjoitti:kalle37 kirjoitti:Mielummin saisi olla niin korkea autotalli että mahtusi pilarinosturi ja sillä vois nostaa auton tarvittaessa sovipaan asennuskorkeuteen.9-5T kirjoitti:
Tuossa kuvassa on ainut syy miksi voisin harkita okt hankkimista![]()
Ja tietysti vielä erillinen pesuhalli auton puunamista varten.

Ei autotalli ole koskaan noin tyhjä tai siisti.
Täyteyden kolmannen lain mukaan "tavaraa on täsmälleen niin paljon, että se täyttää kaiken käytettävissä olevan tilan".
Nimim. helkkarin suuri autotalli.[/quote]
Polttimen sain toimimaan.
On meilläkin autotalli ja varastotila mutta juuri ja juuri mahtuu kulkemaan rojun keskellä eikä autoa toivoakaan saada sisälle.
Kaksi kertaa olen siivonnut ja järjestellyt tallin ja varaston kuntoon mutta noin 2kk ja kaikki täysin levällään kun tuo puolisko ei näitä järjestyksen ihmisiä joten nyt evvk.
Meillä omakotitalo ns. ketjutalo eli 5cm ilmarako talojen (rivissä 5kpl) välissä ja me siinä keskellä eli omakotitalon velvollisuudet ja vastuut eräänlaisessa rivitalomuodossa.
Rivarissa ollaan asuttu ja sielläkin ne sovitut taloyhtiön mahdolliset yhteiset työt ja vastuut jääneet pelkästään mun kontolle mutta kerrostalossa ei niitäkään töitä yleensä kyllä ole.
Mä en enää yli puoleen vuoteen ole tehnyt oma-aloitteisesti mitään koti/huolto/korjaushommia ja puolisko sormi suussa että mikäs nyt kun vitkuttelen ja kiertelen ennenkuin "italialaisittain" teen jotain. On kyllä alkanut viimein jotain perushommia kuten imurointia 3kk välein, kolausta pari kertaa, pyykinpesua (jopa mun vaatteita!) ja tiskausta tekemään ihan ominpäinkin mistä myös olen kiittänyt häntä.
Kun kaikki hommat ollu jotain 90% mä teen ja max 10% puolisko niin kerrostalo ainut vaihtoehto jos ei meinaa loppuun palaa kuten jo yhteisten 9v jälkeen (puoli vuotta sitten) kävikin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01