...TU!!! Menee hermot kohta. Aamulla tuli vettä ku aisaa taivaalta ja piti mennä autolla töihin. No mitäs siitä mutta ku joka toinen vastaantulija ajaa sumarit päällä. Tien pinta on märkä ja kiiltää ku peilin pinta niin mitä järkeä sitten niissä sumareissa on ku vastaantulijana ei nää saa..na yhtään mitään. Ja turha on valoja välkytellä ku ei mee samperi jakeluun. Kai se pitäis joku aamu ajaa jonku perässä ja käydä potkimassa ne valot paskaksi
Ja sitten tietokoneisiin. Nortonin per..le tee aktivointia ku enimmäismäärä on saavutettu. No kellä muulla tämä voi olla ku tuo samperin cd ei ole nähny kenenkään muun konetta ku minun. Ja tietenkään asiakaspalvelu ei osaa sanoa juuta eikä jaata asian suhteen. Laitto vaan sähköpostiin yhteystiedot mihin olla yhteydessä ja laittamaan tuotteen cd:n ostokuitin kera menemään Irlantiin??? Joo, ostokuitti, tuosta

Jumalauta mähän oon ostanu tuon joskus 2004/2005 talvella joten arvata saattaa että koko kuittia ei löydy mistään. Pitänee ihan ajan kuluksi etsiä jostain mutta minä tuota mihinkään ..tun Irlantiin lähetä. Ja mitäs tuon asiakaspalvelusoiton jälkeen tapahtuu??? No nyt tuo ohjelma väittää, että tuotekoodi on virheellinen, AAAAARRRRGGGGHHHH!!! Ja kuitenkin systemtrayssä näkyy, että ohjelma olisi käytössä, hä!