Trollassa riittää Saappia, kahdeksan kpl vierekkäin kauppakeskuksen parkissa ja yksi niistä vielä Hollannin rekkarissa.
Motarilla ajeli myös Hollannin rekkarissa oleva OG 900 Avo katto alhaalla, hyvä tuuletus näkyi olevan.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
viggen kirjoitti:Mahtavasti entisöity Scania, joka on vasta katsastettu ja liikenne kunnossa, että ajoon vaan. Kuljetus yrityksen oma henkilökunta tehnyt entisöintityön todella hienoon kuntoon kaikin puolin.
Hieno Suomenrekisterissä oleva sininen metallivärinen OG 9-3 avo parkissa Trollassa. Näky olevan Saab klubin kilventausta. Oma avo parkissa Storgatanilla pankin edessä.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Noh, en nähny, mutta joku muu on varmasti nähnyt. Luin siis lehdestä artikkelin. Mikähän mahtaa olla tarinan automerkki X. Kirjoituksesta voi päätellä, että BMW tai SAAB se ei ole ainakaan enään .
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
ZeiPii kirjoitti:Luin siis lehdestä artikkelin. Mikähän mahtaa olla tarinan automerkki X.
Tätä mieltä on liikennelääketieteen professori Timo Tervo. Hän ehdottaa automainonnan tervehdyttämistä yhtenä keinona hillitä kaahaamista maanteillä.
– Pitäisi esimerkiksi karsia mainokset, joissa autot räjähtelevät tai hyppivät taloista. Ne eivät millään tavalla edistä turvallista ajamista.
– Nykyaikaisen liikkumisen tarkoitus on päästä turvallisesti paikasta toiseen. Itselle ja muille turvallisesti. Aina unohtuu, että siellä on toisiakin.
Tervon mielestä mainonnalla ei pidä luoda sellaisia ajatusmalleja, että ”liikenne olisi jotain muutakin”.
Nissanin pomppivat qaskait tuli itsellekin mieleen tuosta lausunnosta. Sinänsä hauskaa, että kun tuossa jutussa olevaa videolinkkiä klikkasin, ilmestyi ruutuun Nissanin mainos
Itse kaahausvideolla penkalla hurjastelee sen sijaan kiireisen kaupoaratsun perusauto eli farmarimondeo. Ehkä nuo Au... krhm, X-kuskit on niin nopeita, ettei niitä saa koskaan videolle
Miksi hommata normaali A6:sta kalliimpi ja korotettu malli ja sitten tontittaa se? Meitä on joka lähtöön.. on noita madallettuja X5 bemareitakin tullut vastaan.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Itekkin ihmettelin tätä nelivetoauton madaltamista. Tohon omaan audiin joku älypää oli laittanu coiloverit ja vetänyt säätömutterit lukitteella kiinni ja auto mahdollisimman alas
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
^Siksihän sen pitää olla quattro, ei etuvetoversiolla pääsisi mihinkään talvella tuolla madalluksella
AR taitaa tipahtaa pyydettäessä aika alas jo sillä, että softalla rukkaa korkeuden alarajaa. Voi siis olla, että se edelleen nousee napista korkeuksiin, joka jättää perus-A6-kuskin ihmettelemään että mites tää mökkitie ajetaankaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
^^En osaa lonkalta sanoa säätörajoja, mutta ainakin osassa ne on tehtaan jäljiltä rajattu softalla ja fysiikan puolesta pääsevät liikkumaan reilustikin enemmän ihan vaan konfiguroimalla rajat uusiksi. Ihan vaan että noissa matalalento ei välttämättä tarkoita sitä, että mökkitiehuumakorkeudesta on täysin luovuttu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla