JuHem kirjoitti:Vituttaa kun ihmiset kuvittelee ambulanssin olevan sama asia kuin taksi.
Vituttaa kun tilaat taksin ja se ei ota kyytiin, kun meinaa että pitäs tilata lanssi. Perkele jos itte pystyn "käveleen" menen taksilla ja jos en niin tilaan lanssin. T: ilmarinta, katkennut+ murtuneet kylkiluut. ps. vielä enemmän vituttaa kun ei anneta hoitoa kyseiseen, koska lääkärin mielestä röntgen kuvat epäselvät. Se määrä ilmaa rintalastan välissä sumensi kuvat, onneksi joku katsoi kuvia 2 päivän kuluttua, soittivat tulla kiireesti paikalle ja osastolle halusivat ottaa. EN muuten jääny. Allekirjoitin suostumuksen ja makasin kotona. Viikon päästä sain jo morfiini kipulääkityksenkin.
 Toisena vitutuksena 9-tie, kohdalla aitolahti-tre.motarin alku, ton vois ajaa kiertäen 50 alueella, mutta v**tu EI. Aina jonkun persreiän tarttee tulla ajaan 60-70km/h, satasen alueelle(jossa muuten koko matkan ohituskielto"kokeilu") ja kerätä kilometrin jono, jossa ajetaan sitten persiissä kii.  Kaikkiaan perkeleen itsekästä sakkia tuntuu olevan, mutta pahimpia on tietenkin "ylinopeutta" ajavat(minä itte), kun niillä on aina kiire jonnekin ja ohittelevat. AJANPA SILTI SILMÄT AUKI!
  Toisena vitutuksena 9-tie, kohdalla aitolahti-tre.motarin alku, ton vois ajaa kiertäen 50 alueella, mutta v**tu EI. Aina jonkun persreiän tarttee tulla ajaan 60-70km/h, satasen alueelle(jossa muuten koko matkan ohituskielto"kokeilu") ja kerätä kilometrin jono, jossa ajetaan sitten persiissä kii.  Kaikkiaan perkeleen itsekästä sakkia tuntuu olevan, mutta pahimpia on tietenkin "ylinopeutta" ajavat(minä itte), kun niillä on aina kiire jonnekin ja ohittelevat. AJANPA SILTI SILMÄT AUKI!  
   Paljon on sattunut , mutta en muista yhtä kipeetä juttua kuin ilmaa rintalastan välissä
  Paljon on sattunut , mutta en muista yhtä kipeetä juttua kuin ilmaa rintalastan välissä  Silti soitin taksin, ku ei verta tullu(ainakaan näkyvästi)....
  Silti soitin taksin, ku ei verta tullu(ainakaan näkyvästi)....  BTW taksari otti 10€ ylimääräistä, tai siis ei tuonu mulle vaihtorahoja
  BTW taksari otti 10€ ylimääräistä, tai siis ei tuonu mulle vaihtorahoja