Nonnih, aloitetaan niistä miinuksista:Termos kirjoitti: http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6476598
Totanoin, kävin tuota kaverin toimeksiannosta tänään tutkimassa. Voin kertoa kunnosta täällä tarkemmin, jahka kuulen, että meinaako kaveri hieroa kauppoja siitä
-Takakaaret ja luukun reuna tukevasti ruosteessa. Kuskinpuolen kaarta oli joskus korjattukin, kun kyljessä oli kohtuullisen huomaamaton maalisumuraja.
-Luukun lasin alareunan tiiviste oli kadonnut lähes koko matkalta.
-Pari rumaa ja terävää lommoa, vänkärin etuovessa ja kuskin takaovessa. Pintamaali rikki molemmissa, ei kuitenkaan ruostetta.
-Konepellissä näkyvä lommo, laakea ja ehkä helposti oikaistavissa.
-Eriasteista naarmua ja kiveiskemää siellä sun täällä.
-Huotinpäivitys tekemättä.
-Eturenkaat sakkorajalla.
-Haineväantenni katolla ihan palasina, jos ei ole feikki, niin sen alta voi paljastua ruostevaurioita.
-Ajovaloumpiot ihan kellastuneet.
Plussia:
-Mun mielestä kone kävi nätisti, kylmästartti -3 asteen lämpötilassa, putkesta ei pukannut sinistä savua eikä palaneen öljyn käryäkään nokka haistanut.
-Jakopää ei rahissut.
-Siisti sisusta, näytöissä pikselit tallella, penkkien nahat ihan nätissä kunnossa. Lattiamatto oli kyllä kohtuullisen paskainen ovien kynnysten liepeillä.
-Uudehkot takarenkaat (Kormoran halppikset)
-Asialliset Nokian talvirenkaat kontissa, tylsillä tarvikealuvanteilla.
-Auto seisoi ryhdikkäästi parkkiksella, perä ei roikkunut, eli tod. näk. alustan palikoita on vaihdettu.
Koeajolle en viitsinyt lähteä, kun oli muuta menoa
Kuvia otin noista vihepaikoista, voin toimittaa autosta kiinnostuneille.