En muistanutkaan, että kuinka hyvä tämä bändi on. Viimeiset levyt jääneet vähemmälle soitolle, mutta Visionsin molemmin puolin tuli kyllä ulos taattua tavaraa.
Tuo Stratovariuksen Forever -biisin kertosäe on pöllitty Taiskan "Moi, moi vaan" -biisistä, joka on taas jonkun ulkolaisen biisin käännösversio Kannattaa muuten kuunnella molemmat, jotta huomaa yhdenmukaisuuden Mutta on tuo Forever kyllä hyvä biisi, ei siitä pääse mihinkään.
Autossa soi tällä hetkellä Whitesnake - Monsters Of Rock Donington 1990 -tupla-CD.
Olen tuon itsekin huomannut. Se hyvä puoli asiassa kuitenkin on että Kotipelto kuulostaa "hevi"laulajana sunnilleen Taiskalta
EDIT: Ja sanon tämän vaikka herra on kaverin kaveri ja olen jo kerran saanut "pyyhkeitä" ko. lausunnosta. Minusta se vaan on niin että hevilaulajan pitää huutaa korkealta, kovaa ja voimalla. Teknisestihän mies on ihan ok. Peruslauluääni vaan ei naappaa minua.
taustalla soi Abba:Live
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ti Helmi 06, 2007 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ozzy Osbourne: Speak Of The Devil
Meni 6.6. keikan (Seisomapaikka) lipun hankinta sitten huutokauppahommiksi.
Saa tarjota jos jollakulla on ylimääräisiä.
Paremman puoliskon kautta on tullut tutustuttua tähän bändiin. Heillä on joitain hyviä biisejä, joten tuo live on ihan asiallista kuultavaa. Kamerakulmien ja zoomien kannalta olen kyseisen keikan TV -ohjaajan kanssa aivan eri mieltä. Kameratyöskentely on huonohkoa ja ohjaus hanurista (kuten Metallican samalta festarilta olevalta DVD:llä). Muuten hyvä live. Ja David Gahan (Depeche Moden laulaja) on "vetänyt elämänsä aikana muutakin kuin rekeä"
Ozzy Osbourne - Live At Camden (Ozzfest 2003). avi
1,5h keikka joka on filenamen mukaan ripattu dvd:ltä mutta kuitenkin "bootleg". Asiallinen laatu ja monella kameralla kuvattu.
Ozzy itse laulaa kyllä huonommin kuin Andy McCoy soittaa kitaraa mutta Ozzy onkin Ozzy ja that´s it
Basson varressa muuten Jason Newstedt. Ozzyhan teki Metallican kanssa tavallaan vaihtarit basisteissa
Saappi Kuski kirjoitti:Ozzy Osbourne - Live At Camden (Ozzfest 2003). avi
1,5h keikka joka on filenamen mukaan ripattu dvd:ltä mutta kuitenkin "bootleg". Asiallinen laatu ja monella kameralla kuvattu.
Ozzy itse laulaa kyllä huonommin kuin Andy McCoy soittaa kitaraa mutta Ozzy onkin Ozzy ja that´s it
Basson varressa muuten Jason Newstedt. Ozzyhan teki Metallican kanssa tavallaan vaihtarit basisteissa
Netistä on löytynyt viime aikoina aika paljon Ozzyn ja Black Sabbathin keikkoja. Eipä niitä kaikkia jaksa latailla, mutta yksi keikka kyllä kiinnostaisi ja se on Philadelpiassa 1989 kuvattu keikka. Siinä Zakk Wylden "kantri-innostus" ei ole vielä herännyt ja siksi settilistassa ei ole mitään "Mama, I'm Coming Home" -sontaa:
1. Intro
2. I don't know
3. Flying high again
4. Mr. Crowley
5. Shot in the dark
6. Bloodbath in paradise
7. Zakk Wylde guitar solo
8. Sweet Leaf
9. War Pigs
10. Tattooed Dancer
11. Drum solo
12. Miracle man
13. Suicide Solution
14. Iron Man
15. Crazy Train
16. Paranoid
Edit: unohtui mainita, että em. keikka on ns. pro-shot, eli kuvattu TV -yhtiötä varten, ei siis harrastelijakamerointia.