jcarlson kirjoitti:No jaa. Minusta ehkä ei pitäisi ottaa liikaa itseensä, jos off-topicista listalla huomautetaan. Jos jokainen ei-saab-aiheinen linkki sinne postataan niin pian on lista täynnä pelkkiä linkkejä. Minun nähdäkseni kun kyseinen listalle postattu linkki ei liittynyt saabismiin mitenkään eikä muutenkaan varmaan kovinkaan suurta osaa listalaisia kiinnosta..
Ei kärpäsestä härkästä eikä herneitä jne. Tästäkään.
Olen jcarlsonin kanssa samoilla linjoilla. Ymmärrän kyllä että täällä foorumilla kirjoitellaan asioista jotka eivät välttämättä ihan suoraan liitykään Saabeihin kun täällä kuitenkin itse selaillaan eri topiceja sen mukaan mikä sattuu kiinnostamaan. Listalle postatessa taas kirjoitus tulee kirjeenä, vaikkakin sähköisenä, jokaiselle listalaiselle. Se on aika paljon henkilökohtaisempaa. Tympäiseehän se jos alkaa sadella linkkejä sinne sun tänne. Ne spämmit on helppo deletoida, mutta vakio listalaisten kirjoituksilta ainakin minä odottaisin sen verran itsekuria että kirjoitettaisiin vain asiaa. Itse tosin seuraan listaa aika lailla takarivistä enkä osallistu aktiivisesti kirjoitteluun. Joskus olen myös itse saanut siellä terävää kritiikkiä, mutta turha niistä on hermostua.
Joten Firges9000 älä turhaan ota nokkiin.
tknummelinille:
Lista on tavallinen sähköposti, eli jos listalle liittynyt lähettää listan osoitteeseen mailin, se kolahtaa kohta jokaisen listalle liittyneen sähköpostiin. Tilaajia taitaa olla muutama sata.
HMK kirjoitti:Jos tuota listaa vertaa tähän ryhmään niin kyllä tämä foorumi listan pesee 10-0 niin hyödyllisyydessä kuin käytettävyydessäkin.
Samaa mieltä! Ja täälä saa nauraa aidosti ja kuuluvalla äänellä monta kertaa viikossa... Eivätköhän nämä henkilöt teidäkkin keitä tarkoitan, kiitokset siitä heille.
HMK kirjoitti:Kaiken huippuna se muuttaa ääkköset yhdeksi sotkuksi.
Tätä olen itsekseni myös ihmetellyt. Ja kaikesta huolimatta porukka mättää niitä sinne niin paljon kuin mahdollista.... Kerrassaan nautinnollista luettavaa...
Minä myös samaa mieltä. Ei tulisi kyllä enää mieleenkään kirjoitella sinne listalle enää itse mitään , mutta niitä joitakin
kommentoijien tekstajä on kyllä hubaa lueskella joskus.... voi että meitä on moneksi!
( Kannattaa ottaa se koko lista ihan vaan huumorin kannalta. Sehän voittaa Benny Hill Shown:kin )