Nokian puhelimien laatu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.

Minkä merkkinen puhelin löytyy taskusta

Nokia
55
80%
Siemens
6
9%
Motorola
2
3%
Samsung
1
1%
Sony Ericsson
5
7%

Ääniä yhteensä: 69

Rean
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rean »

Meillä ei ole ollut yhdessäkään Nokian puhelimessa ongelmia. Yksikin tippui monta kertaa veteen ja aina uimareissun jälkeen kuivumaan kirjahyllyn päälle yöksi. Aamulla toimi taas normaalisti.

Minulla on ollut reilun vuoden 7210, jota on haukuttu paljon. Omaani olen pudotellut ja unohtanut ulos pakkaseen ja edelleen toimii. Ehkä on ollut vaan hyvä tuuri noiden puhelimien kanssa.
Leipuri
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Ikävä kyllä: taskusta löytyy pakon sanelemana n**ia. Voitin tämmösen 5100- nokialaisen yhestä arvonnasta ja ei oo rahhaa, että sais vaihettua parempaan.

Täältäkään ei löydy panasoniceja mistään. :cry:

Eikö puhelimien myyjien pitäs tietääki jotaki niistä puhelimista joita myy? Ei ne näytä tietävän, no ehkä n**ialaisista tietää jotaki, mutta ko kyssyin kerranki yhestä siemensistä että mitä toimintoja siinä on, myyjä osoitti nokialalaista ja sano että vähä samanlaisia ku tuossa, ja osoitti n*kia 3310:ä. :?

Ja ykski myyjä ei tienny että voiko siemens m 55sessa äänittää soittoääniä, vaikka sillä oli itellä käytösä m55 :x
Saab 9000 CD -96
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

pertti666 kirjoitti:Ja viimeisimmät tiedot Sensonicille, että syksyllä 2003 kaukomarkkinat lopetti toistaiseksi koko Pana Gsm-puhelimien maahantuonnin eli myynnin suomessa, eli tällä hetkellä jos ko merkkisen haluaa lienee liikkeiden jämävarastoille ainoa vaihtoehto Gigantti, joka tunnetusti ostaa tavaraa ties mistä, muttei juuri suomesta..sääli (siis tuo panan myynnin loppuminen, Gigantin touhu on evvvk)
Aha :roll: Kiitti! No sitä mä tässä olenkin vähän ihmetellyt, että kun sitä uutta X70 -mallia ei ole vielä näkynyt Suomessa :evil: Täytyy sitten vissiin tulevaisuudessa siirtyä joko Siemensiin tai Samsungiin :wink: Saakohan niihin 16 raitaisia MIDI -filejä soittoääniksi, niin kuin Panasonicin GD87:aan? :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Turbo Sensonic kirjoitti:Aha :roll: Kiitti! No sitä mä tässä olenkin vähän ihmetellyt, että kun sitä uutta X70 -mallia ei ole vielä näkynyt Suomessa :evil: Täytyy sitten vissiin tulevaisuudessa siirtyä joko Siemensiin tai Samsungiin :wink: Saakohan niihin 16 raitaisia MIDI -filejä soittoääniksi, niin kuin Panasonicin GD87:aan? :wink:
Samsungiin ainakin saa 16-raitasia polyja. Ja voihan puhelimen ostaa ulkomailtakin, jos sitä ei täältä saa. Voi tulla vielä halvemmaksikin.
BMW 320dA Coupe LCI
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

AC kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:Aha :roll: Kiitti! No sitä mä tässä olenkin vähän ihmetellyt, että kun sitä uutta X70 -mallia ei ole vielä näkynyt Suomessa :evil: Täytyy sitten vissiin tulevaisuudessa siirtyä joko Siemensiin tai Samsungiin :wink: Saakohan niihin 16 raitaisia MIDI -filejä soittoääniksi, niin kuin Panasonicin GD87:aan? :wink:
Samsungiin ainakin saa 16-raitasia polyja. Ja voihan puhelimen ostaa ulkomailtakin, jos sitä ei täältä saa. Voi tulla vielä halvemmaksikin.
Joo, mutta mitens on sen puhelimen huollon kanssa, jos suomalainen ex-jälleenmyyjä ei ole koulutettu huoltamaan puhelinta :?: :evil:

Ahaa, toi Samsung vaikuttaakin sitten aika kiinnostavalta! Mikäköhän on sen polysoittoäänen maksimitilavuus? Panasonicissa se on joku 50-52 kB.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Ahaa, toi Samsung vaikuttaakin sitten aika kiinnostavalta! Mikäköhän on sen polysoittoäänen maksimitilavuus? Panasonicissa se on joku 50-52 kB.
Ehdottaisin kirjettä Joulu-pukille jossa mainittaisiin MP3/CD soitin... :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Leipuri
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

On mullaki tippunu kerran motorola t2288 jokkeen. Ei menny päälle.Avasin ja kuivasin hiustenkuivaimella ja toimi taas.

Onko täällä muita, jotka kerää kännyköitä?(Mitähän minäkään en keräisi?)
Mulla on vissiin20.´Vois alakaa kohta karsimaan niitä.Suurin osa niistä on hal(a)koja.
Saab 9000 CD -96
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

93t sport kirjoitti:Ehdottaisin kirjettä Joulu-pukille jossa mainittaisiin MP3/CD soitin... :D
No niitä löytyy himasta, mutta se on kiva naljailla Nokian omistaville kavereille, joiden puhelimet pystyy käsittelemään vain 8 -raitaisia polyja :twisted: :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Turbo Sensonic kirjoitti:
93t sport kirjoitti:Ehdottaisin kirjettä Joulu-pukille jossa mainittaisiin MP3/CD soitin... :D
No niitä löytyy himasta, mutta se on kiva naljailla Nokian omistaville kavereille, joiden puhelimet pystyy käsittelemään vain 8 -raitaisia polyja :twisted: :wink:
Itseasiassa suurin osa nokialaisista on vain 4-raitaisia..joo olen ite matkapuhelinalalla, ja mun mielestä on enemmän kuin positiivista että tässä Nokia La-la-landissa löytyy vastavirtaan kusijoita/juoksijoita (tarpeeton yli/aliviivataan)..ite käytän N-merkkisiä leluja, mutta kyllä mun liikkeissä myyjät myyvät kaikkea, ja tietävätkin niistä muista merkeistä..

niin ja tohon sensonicin frogaan: sekä siemens että samsung tukevat mid. ja wav. ääniä..siemens 16-kanavaisena, samsung jopa 40-kanavaisena..jostain tosin olin ymmärtäväni ettei samsungiin ite duunatut äänet (kuten vaikkapa pierut? :wink: ) soi kuin 16-kanavaisena
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
MikkoA
"Viggen"

Samsungin omistaja

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Olen itse ollut aina sitä mieltä että erilaisuus on ihan tervettä... Siksi ajan Saabilla kun kavereilla on kaikilla VAG:n autoja. No ei sentään - en aja Saabilla siksi että se on erilainen, vaan siksi että se on minulle paras auto kaikin puolin. :D

Puhelimena on Samsung SGH-V200. Eli Sampan kamerapuhelin. Kaikenkaikkiaan kelpo laite, ja mikä parasta kuuden Nokialaisen jälkeen toimintavarmuus on aivan huippuluokkaa!
Nokian puhelimia jouduin huollattamaan jokaista takuuaikana ainakin kaksi kertaa, V-200:sta ei ole vielä tarvinnut kertaakaan, ja takuuaika on kohta ohi...

Löytyyhän tästä monenlaista jännää esim. 40-ääniset polyfoniset soittoäänet, 65 k -TFT värinäyttö, simpukkamuotoilu, ja tosiaan kamera, mutta itselleni toimintavarmuus on kuitenkin se ykkösasia!
Pakko myöntää että vähän hirvitti vaihtaa tällaiseen merkkiin jota en ollut koskaan pitänyt edes kädessä, mutta vaihto kyllä kannatti.

Taidan olla aika yksin puhelimeni kanssa? Ainakin äänestyksen mukaan olen ainoa Samsungin omistaja...???
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Noni, nyt selvis sekin, että jokainen itseään ja siten autoaan kunnioittava saabisti käyttää Nokian kännyköitä. Saab on Noksun kanssa viranomaispuhelin ja -verkkoyhteistyössä. Loppuu Ruottissakin se skannerin kuuntelu :)

A Nordic consortium led by Saab and including
Nokia and Swedia Networks, is to provide a nationwide
TETRA radio communications network for
public safety authorities in Sweden.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

peinu kirjoitti:Noni, nyt selvis sekin, että jokainen itseään ja siten autoaan kunnioittava saabisti käyttää Nokian kännyköitä.
Count me out :wink: Edelleen toi em. Panasonic käytössä :twisted:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Samaten itellä edelleen SE T610, nyt kun tulee K700 myyntiin joutunee käydä ostamaa, jollei hinta karkaa taivaisiin.
STCF #3
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Speedou kirjoitti:Samaten itellä edelleen SE T610, nyt kun tulee K700 myyntiin joutunee käydä ostamaa, jollei hinta karkaa taivaisiin.
Eipä tolkuttomia maksa: virallinen svh on 549eur, josta ponteva poika tinkimällä saa reilustikin rabattia..myynnissä kesäkuussa (about)
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Kaupan sisäänostohintaan mä puhelimet ostan, mut toi kuulosti kyl jo melko pahalta. Odotin jotain 450egee suositusta.
STCF #3
Vastaa Viestiin