Hyvä se oli juuri SINUN äänesi joka ratkaisi. Hauska juttu mutta tolle kanavaalle löytyi heti runsaasti kuulijoita eikä siihen tarvittu raskasta markkinointi organisaatiota (vrt uusikiss).
Mä olen niin onnellinen ja mun penskat taas kiroo tanssimusaa jota ne joutuu kuuntelee mun autossani
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
No, nykypenskat taitaa kuunnella vaan jotain hiphoppia tai mitä lienee hirveätä mökää... 90-luvulla sentään vallitsi vielä toinen sävel, silloin oli coolia kuunnella Mr Presidenttiä, Ace Of Basea yms Ja minä kuuntelen vieläkin
Autossani oli ennen KLF:n virittämistä pyörinyt yksi mp3 dancelevy.. Mutta edelliset 1/2 vuotta kuuntelin klf:ää kuun vaihteeseen asti. Kokeilin vaihteeksi muutamaa muuta radiokanavaa, mutta päädyin päivän kokeilujen jälkeen tuttujen mp3:sien pariin.. Olisi mukava päästä taas ensikuusta kuuntelemaan radiota, kun kaikkia hittejä ei yhdelle mp3 levylle mahdu
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Sais kuulua myös täällä länsisuomessa, tuli tossa elokuun lopulla käytyä Hesassa niin mielenkiinnolla hain tuon KLF:n taajuuden ja yllätyin positiivisesti, musiikkia tuli eikä mitään turhaa paskan jauhantaa.