Deep Purple
Rainbow
Led Zeppelin
Lynyrd Skynyrd
Stevie Ray Vaughan (and Double Trouble)
Guns N' Roses
Uriah Heep
AC/DC
Toi lista on kun mun levyhyllystä

Mä oon menossa 26.11. Helsingin Kaapelitehtaalle katsomaan Helloweeniäpuu kirjoitti:Helloweeniä oon kuunnellu aika paljon viime aikoina. Kunnon kiljuntasaksaheviä huumorilla höystettynä. Tampereen Pakkahuoneelle oon menossa 28.11. ekaa kertaa poikia kattoon. Onkos täältä muita tulossa?
makunsa kullakin..lordofgreed kirjoitti:Eikö tule yhtään "out of the league"-olo?Scania kirjoitti:Ei bändejä, mutta laitetaa kuitennii jotain suosikkeja:
Tupac
Young Buck
Ice Cube
50 Cent
Lloyd Banks
Ludacris
The Game
Sean Paul
Eminem
Daddy Yankee
Dr. Dre
Aika useinkinlordofgreed kirjoitti:Eikö tule yhtään "out of the league"-olo?Scania kirjoitti:Ei bändejä, mutta laitetaa kuitennii jotain suosikkeja:
Tupac
Young Buck
Ice Cube
50 Cent
Lloyd Banks
Ludacris
The Game
Sean Paul
Eminem
Daddy Yankee
Dr. Dre
Dion ja The Allman Brothersin olisin itsekkin voinut tuohon listaan lisätä!! Tuo Jonny Lang on oudompi... täytyypä tutustua.janski kirjoitti:SAABMikko kirjoitti:Parhaita bändejä (ei järjestyksessä):
Deep Purple
Rainbow
Led Zeppelin
Lynyrd Skynyrd
Guns N' Roses
Uriah Heep
AC/DC
Toi lista on kun mun levyhyllystäEi oikeastaan muuta lisättävää kun Dio, Jonny Lang, The Allman Brothers Band ja 'muutama muukin'
Noita löytyy minunkin levyhyllystäni. Tuohon voisin vielä lisätä:SAABMikko kirjoitti:Parhaita bändejä (ei järjestyksessä):
Deep Purple
Rainbow
Led Zeppelin
Lynyrd Skynyrd
Guns N' Roses
Uriah Heep
AC/DC
Joo, kannattaa tutustua jos blues 'putoaa'. Jonny Lang on alle kolmekymppinen kitaristi ja laulaja. Kaverilta tuli eka levy -95 ja viimeisin -05. On meinaan aika karheeääninen tyyppi, ei meinaan sitten ääni ja ulkonäkö ole synkassa ollenkaan.SAABMikko kirjoitti:Dion ja The Allman Brothersin olisin itsekkin voinut tuohon listaan lisätä!! Tuo Jonny Lang on oudompi... täytyypä tutustua.janski kirjoitti:SAABMikko kirjoitti:Parhaita bändejä (ei järjestyksessä):
Deep Purple
Rainbow
Led Zeppelin
Lynyrd Skynyrd
Guns N' Roses
Uriah Heep
AC/DC
Toi lista on kun mun levyhyllystäEi oikeastaan muuta lisättävää kun Dio, Jonny Lang, The Allman Brothers Band ja 'muutama muukin'
Täälllä on muuten yllättävän monella yllättävän hyvä musiikkimaku!