Takinkääntäjä....!!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Psychocowboy kirjoitti:
saab87 kirjoitti: satku on kyl tilaihme ei ahista eessä eikä takana. varsinki jos istuu kuskin takana ni ei ahista yhtää ku on näi lyhyt kuski ;)
Noissa og900 ei todellakaan ahdista :D . Siellä tanssii isokin mies ripaskaa takapenkillä :wink:
ja mie sovin mönkimään iha mitenpäi haluun :lol:
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
vakari
"Aero"

Viesti Kirjoittaja vakari »

no minä hurautan seuraavaan tapahtumaan vuoden 61 viipalla!
muuten kannattaa varoa koska tuossa ei ole kolari puskureita ja turvallisuutta!
itse en hankkisi!
M.p.
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.p. »

Jos klonkswaakkenilla änget potkijaisiin niin mäpäs tuunki sinne potkiin bedfordilla. pohjassa vaan reikä, mutta kai sen lastulevyllä paikkaa.. :roll:
Saab 99 -83
Saab 90 -85 peltorassi *DÖD!*
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Tätä menoahan Saabeja ei näy enää potkiaisissa ollenkaan. Kohtahan sinne uskaltaa tulla Volvollaki :lol:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Rommitommi kirjoitti:Tätä menoahan Saabeja ei näy enää potkiaisissa ollenkaan. Kohtahan sinne uskaltaa tulla Volvollaki :lol:
En suosittele :wink: . Otan muuten mukaan "työsuhdepumppukärrytkin". Niillä saa kiikutettua ylimääräiset pois :wink: :wink:
OT: Kokeilein kerran Fiat Puntoon kun oli pysäköity "hieman" väärin duunin pihalla :oops: . Toimii :D . Omistajan kanssa tosin tuli pikkasen juttua..... (varsinkin kun auto oli "huurrutettu" nestemäiselä typellä (-196c))
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
saab87
"Hölösuu"

Rommitommi kirjoitti:Tätä menoahan Saabeja ei näy enää potkiaisissa ollenkaan. Kohtahan sinne uskaltaa tulla Volvollaki :lol:
mie ainaki potkin kera saabin :D
Rouva JuAn
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Psychocowboy kirjoitti:Ajo-ominaisuudet ja tehot ovat toki omaa luokkaansa :D
Joo, mutta meikäläisen työkärryssä ainoastaan tuo ensiksi mainittu pitää paikkansa. 122 hv:n tehoilla ei ihan olla "omassa luokassaan" :wink:

Ja onhan toi penkkien reisituki pidemmille kuskeille ihan olematonta :evil:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, älä muuta sano :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Muistuttaisin arvoisille härroille ( saab-daamimme ovat sen jo tajunneet ) että SAAB-potkijaisissa tapaavat SAAB-istit toisiaan ja vaihtavat niistä Saabeista kokemuksiaan.
Whittu mä minkään Orlovin tai KlonksWagenin kokemuksia halua kuulla.

Hienoja autoja nuo kaikki uudet erimerkkiset ovat, kalliita ja hyviä ajettavia jokainen.

"Mitälie-merkillä" saa kukin ajaa, mutta kunnon Saabisti aja tapahtumiin vain Saabillaan.

Repikää tosta sitten hümööria tai joviaalisuutta.

Toistan, kun olen SAABISTI, ajan tapahtumiin vain Saabilla.
KlonksenWagen tapahtumiin voi mennä kuis lystää, mun puolesta.
Orlov-tapahtumiin samoin.

Jos tää pärkkele yleistyy, tääs lipsuminen, ostan vanhan Popjedan ja tuun sillä SAAB-potkijaisiin.

Pärkkelendos. :twisted: :twisted: :twisted:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
saab87
"Hölösuu"

Firges9000 kirjoitti:Muistuttaisin arvoisille härroille ( saab-daamimme ovat sen jo tajunneet ) että SAAB-potkijaisissa tapaavat SAAB-istit toisiaan ja vaihtavat niistä Saabeista kokemuksiaan.

Hienoja autoja nuo kaikki uudet erimerkkiset ovat, kalliita ja hyviä ajettavia jokainen.

"Mitälie-merkillä" saa kukin ajaa, mutta kunnon Saabisti aja tapahtumiin vain Saabillaan.

Jos tää pärkkele yleistyy, tääs lipsuminen, ostan vanhan Popjedan ja tuun sillä SAAB-potkijaisiin.

saabistinaisethan tulee huomattavasti paremmassa paketissa kun tavalliset :wink:

en tosiaan osais kuvitella meneväni potkijaisiin völvöllä tai millääm muulla kun Saabilla. en tosin omistakkaan muuta :lol:
Rouva JuAn
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Firges9000 kirjoitti:Muistuttaisin arvoisille härroille ( saab-daamimme ovat sen jo tajunneet ) että SAAB-potkijaisissa tapaavat SAAB-istit toisiaan ja vaihtavat niistä Saabeista kokemuksiaan.

Joo enhän mä nyt tosissani sinne Volvolla ole tulossa :wink:

Kerran tosin kävin ostamassa nahkissta, mutta sillonkin jätin Volvon vähän kauemmaks ja kävelin paikalle :)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Sami
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sami »

Eiköhän noihin saab-klubin tapahtumiin voi ajaa minkämerkkisellä autolla tahansa, jos ei satu saabia olemaan alla tai ei sillä uskalla reissuun lähteä (jos on esim: harrasteena vanha saabi ja käyttöautona joku muu tuoreempi tapaus, jolla mieluummin reissuun lähtee)

On mullakin pari saabia ollut, joiden toimintasäde on maksimissaan 10km. Ei semmoisilla viitsi mihinkään tapahtumiin lähteä.

Hauskoja vitsejähän noi kieltämättä on, että joutuu jättämään volvon kauemmaksi, mutta eipä se niin oikeasti saisi olla. Ei kai noihin saabistien tapahtumiin kukaan muu tule, kuin saabisti (käytettävissä olevan kulkuneuvon merkistä riippumatta.)
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Re: Takinkääntäjä....!!!

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

nyt on sitten tämäkin suku takinkääntäjä :/

vanhempani ostivat keskiviikkona 2000 vuoden Seat Cordoba 1,9SDI:n ja valkoinen loistokunnossa oleva 100tkm elämää nähnyt vapari automaatti tonnari menee myyntiin.

sitten taas minun autoni ei menis muunmuassa tuulilasin ja ruosteen takia läpi katsastuksesta joten pakko on katsoa uutta autoa, ja täytyy tässä kohtaa ajatella puolisoakin koska hänen käsissään ei ole pahemmin voimaa leikkausten takia niin tonnarin ovia ei saa auki ja tonnarin tomaatin kepin lukitukset on huonosti toteutettu hänen kannaltaan joten saa saabismi jäädä minunkin osaltani hetkeksi ja pihaan saapunee näillä näkymin sunnuntaina 93vuoden Chrysler Saratoga V6 3.0i aut.

mutta kyllä ajattelin jatkossakin jäsenyyden maksaa jos se sallittaneen, ja tässä kun saa jossain välissä tehtyä perheenlisäyksen kuten on suunnitelmissa niin sen jälkeen taas voin miettiä saabin (mieluusti 900turbo tms) ostamista jotta pääsee aina kesällä ajelemaan ja tapahtumissa käymään.

mitäs muuten muut sanoo jos tulee esim alastarolle syksyllä tms "vääränmerkkisellä" autolla? voin kyllä jättää sinne syrjään parkkiin :lol: :oops:
BMW 525iA Touring Executive
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

Eipä kai se nyt niin nuukaa ole, itsekin tulee ajeltua aika paljon vääränmerkkisillä autoilla, perhepiirissä kun ei muita Saabeja ole kuin omani... Rönöö Lagunaa tulee pyöriteltyä melkein yhtä paljon kuin tuota satkua :oops:

Mutta Saab-tapahtumiin kyllä menen Saabilla jos vain suinkin mahdollista :)
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Psychocowboy
"Hölösuu"

Re: Takinkääntäjä....!!!

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Mäksä kirjoitti: mitäs muuten muut sanoo jos tulee esim alastarolle syksyllä tms "vääränmerkkisellä" autolla? voin kyllä jättää sinne syrjään parkkiin :lol: :oops:
Eikös 9-5T myynyt niitä pyöreitä saabin logolla varustettuja tarroja. Lätki niitä saratoga täyteen niin täydestä kuin väärä raha :wink: :wink: :wink: .
Ihan vaan ettei joku pahanilkinen käännä sitä vaikka katolleen. Täällähän oli niitä jotka jaksaa nostaa saabinkin peräkoukusta ilmaan 8O :wink: :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vastaa Viestiin