Hesari tänään: mersulle kiintoavainta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Muksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Jos päivät pitkät joutuu Mikroneesian seisojalla ajelemaan, niin kyllä niitä paineita on joskus purettava. Toisilla vaan napsahtaa herkemmin kuin toisilla.

...3D-Maaglite istuu hyvin apparinpenkin alle ja sillä on hyvä koeponnistaa oma-aloitteisen uudelleenmuotoilijan polvilumpioita jos niikseen tulee.

Rajansa kaikella (paitsi tyhmyydellä ja Jugoslavialla) :roll:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Jakke_
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jakke_ »

Taitaa mennä vähän ohi aiheen, mutta viime viikolla kun olin viemässä TNT:n tavaraa paikalliseen erä & kalastusliikkeeseen niin tottakai keskellä vaasaa kaikki parkkipaikat varattuina ja 6,6m pitkää sprintteriä ei nyt ihan joka rakoon laiteta :) niin jätin ko. liikkeen oven eteen siten, että n. puolet autosta oli suojatiellä niin olin kaks pakettia kuudesta ehtiny kantaa sisälle niin joku eläkelläinen tulee kysymään notta oonko saanu korttini jostain bingosta ku päin persettä jätän auton. Kysyin että olisko ollu parempi jättää keskelle tietä niin tämä mies vaan vihasena sano "Tää on just tätä pakettiauto touhua saatana." :) Ja mainittakoon vielä että kello oli n. 11 tai vähän yli niin kuten arvatakkin saattaa oli muitakin autoilijoita liikenteessä. :P Njoo aika epäselvää, mutta olkoon. :)
Ei setä vittuile, setä neuvoo!
Muksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Jakke_ kirjoitti:Taitaa mennä vähän ohi aiheen, mutta viime viikolla kun olin viemässä TNT:n tavaraa paikalliseen erä & kalastusliikkeeseen niin tottakai keskellä vaasaa kaikki parkkipaikat varattuina ja 6,6m pitkää sprintteriä ei nyt ihan joka rakoon laiteta :) niin jätin ko. liikkeen oven eteen siten, että n. puolet autosta oli suojatiellä niin olin kaks pakettia kuudesta ehtiny kantaa sisälle niin joku eläkelläinen tulee kysymään notta oonko saanu korttini jostain bingosta ku päin persettä jätän auton. Kysyin että olisko ollu parempi jättää keskelle tietä niin tämä mies vaan vihasena sano "Tää on just tätä pakettiauto touhua saatana." :) Ja mainittakoon vielä että kello oli n. 11 tai vähän yli niin kuten arvatakkin saattaa oli muitakin autoilijoita liikenteessä. :P Njoo aika epäselvää, mutta olkoon. :)
Jatketaan vaikka ohi meneekin :wink:
Itse pitää töiden takia tehdä auton kanssa mitä kummallisimpia temppuja pyöräteillä, kävelykaduilla, teiden varsilla ja missä lie. Kohta pari vuotta näitä hommia tehnyt ja tavallaan olen pettynyt, kun ei kukaan ole vielä tullut synnyttämään asiasta. Kerran olin omalla satkulla asentamassa ja se seisoi kävelykadulla postin edessä. Pysäköinninvalvoja sitä ihmetteli ja huikkasi minulle, "Onko auto sun". Huusin takaisin että on ja mamma totes että hyvä ja jatkoi matkaa.

Ymmärrän pirun hyvin sitä, että juuri asennus- ja jakelu- ym.ajoissa autolla pitää päästä oven eteen, kun auto on täynnä kuskattavaa tavaraa tahi tarpeellisia työvälineitä yms. Siksi pistää vihaksi välillä lukea lehdistä ja muista, kun ihmiset itkevät esim. kaupungeissa joissa on isoja kävelykatuja tai muuta, kuinka autot pitäisi saada sieltä pois. Toki ei ole oikein, että huvikseen tai laiskuutta pysäköidään kävelytielle, invapaikoille tai pihateille. Mutta monilla ihmisillä sellainen todellisuudentaju ja tietty harkinta puuttuu, kun ruvetaan valittamaan käytännössä turhaan.
Jotenkinhan se "Älä tallaa nurmikoita"- taulukin on paikoilleen viety :lol:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Vastaa Viestiin