Juuri tästä pöntöstä kyse! Nyt vain odotan jännityksellä meneekö rikesakolla vai meneekö päiväsakkojen puolelle...J.Toivanen kirjoitti:Eli paikkahan on ilomantsin tien rampin ja karsikon liikennevalojen välinen maasto.hz81 kirjoitti:Mulle anto joulu kans lahjan... tai oikeammin poliisi. Tai siis ei vielä antanut mutta luultavasti tulossa on... eli kamera iloisesti Saabista kuvan otti kun joulun viettoon olin tulossa. Tapahtumapaikka Joensuussa ensimmäisissä valoissa Lappeenrannan suunnasta tultaessa. Vauhtia rapiat 80km/h ja rajoitus 60km/h. Koko matka ajettu rajoitusten mukaan mutta just luin puhelimesta viestiä kun rajoitus vaihtui. Kylläpä on kivaa.)
Mutta samaan asiaan liittyen. Minulle on käynyt kerran niin että taas kamera kuvasi Saabia mutta eipä tullut lappua ei. Viime keväänä
samaisena viikonloppuna kun talvirajoitukset vaihtui kesärajoituksiin niin Helsinkiin mentäessä GPS näytti että mennään sataakahta satasen rajoituksella ja kamera tahtoi ottaa kuvan. Ilmeisesti olivat pöntöt vielä talvisäädöillä?!
Et ole ainut kuka on tällä viikolla saanut "muistoja" kys. pöntöltä. Iltavuoro viikko oli niin joka päivä sattui räpsähtelemmän mun etupuolella
Ps. ei tosin omalla kohdalla kertaakaan![]()
![]()

Mut siitä huolimatta Jouluja kaikille.