Kaikkea sitä tieltä löytyy..

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

ng900aero kirjoitti: Tuo alulohko kiinnostaisi, en välittäisi enää ostaa autoa jossa on Saabin oma vanhanmallinen valulohko, ovat jo liiankin tuttuja ;)
Olishan tuo alulohko kevyempi nostaa taas tallin pöydälle täysremonttia varten. Ethän sä vielä semmosta autoa ole ostanut missä olis kone kunnossa? :wink:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

peinu kirjoitti: Olishan tuo alulohko kevyempi nostaa taas tallin pöydälle täysremonttia varten. Ethän sä vielä semmosta autoa ole ostanut missä olis kone kunnossa? :wink:
Eikun olen ostanut noita mittariruuvattuja tuontipommeja kuten sinäkin niin tokihan niiden koneet paukkuu :lol:
Ng:n kone on kunnossa, mitänyt kampiakselin stefa falskaa hihnapyörän puolelta, aivan kuin kaikissa muissakin b2x4/2x5-koneissa ;)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin