
Iskarin stefat jotka hommasin paikallisesta kumikaupasta , olivatkin ulkoa liian isot. Ostin mallin mukaan , mutta en sitten hoksannut väärää kokoa ennen kuin olin asentamassa. Olivat toiset väärät tiivisteet(ekat väärät oli ostettu valtuutetusta Helkama kaupasta ) jo ja into lakastui vuodeksi , kunnes viime pe tilasin osia ja sain ne aiemmin mainitut osat . Tänään sitten vihdoin kokeilin uutta keikkaa stefakauppaan , sain sitten ne oikeat kaksihuuliset stefat. Olivat juuri samaa mallia kuin alkuperäiset, joten nyt asennus oli helppoa. Kaikki sisuskalut tietysti purkaessa puhdistin ja kasasin huolella. Molempiin iskareihin tuli 0.7 desiä iskariöljyä , jonkunlaista hydrauliöljyä ja todella notkeaa tavaraa. Tärkeää on laittaa päätyventtiili läpyskä oikeinpäin pohjalle , sillä se muodostaa päädyn iskarin sisäputkelle. Sitten vasta öljy ja kasattu mäntä ja sisäputki paketti vaan työnnetään sisään ja päätytulppa ruuvataan kiinni ulkoputkeen . Päätytulppa ruuvattava varoen ettei yläpään o-rengas hajoa. Jos kangertaa niin avaus ja koettaa kiertää uudelleen. Siinä se hakee paikkansa. Kasasin jouset isän kanssa käsipelissä , joten sai hiukan ähertää jotta ylälautasen sokan sai paikalleen ja ettei sormet jäänyt väliin. Senverran jäykät jouset noissa Paioleissa on ettei ihan yhdellä kädellä painu kasaan , että yksin ei ilman konsteja(apuvälineitä) saa kasaan. Vielä noi pitäis asentaa kiinni mopoon .
Asennusta odottaa myös uudet ketjut ja rattaat , takalamppu.. Sitten olisi ajovalmis.