Lahti411 kirjoitti:Eipä taida kovin iso boksi konttiin mahtua. Penkit kääntämälläkin tila jää epätasaiseksi. Ja vähänkään pidempi kuski joutuu ajamaan polvet suussa, kun takapenkki on käännetty...
Mutta auto on hieno! Melkein harmittaa, että oma kolkki jo löytyi
Aivan niin, tuo polvet suussa toteutuisi todennäköisesti minun kohdalla. Muutenkin tykkään pitää jakkaraa aika takana. Tietty jos nakkaa koiran ilman boksia sinne loosteriin mutta pitäis viritellä joku verkko väliin ettei pääse loikkaamaan nahkajakkaroille. Ja tietysti vuorata kontti jollain muovilla ettei vaan jää mitään karvoja ym. kakkaa verhoiluihin.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
onko tää teidän viisaampien mielestä oikeasti turbo?
Tottakai on, kaikki saapithan on turpoja!
Jortsu kirjoitti:
Moottorin tilavuus ei myöskään ole taatusti 2,3 litraa, kuten tiedoissa lukee. Onko se sitten 2,0, kuten otsikossa lukee, vai 2,1, mene ja tiedä.
Melkoisen hämärän oloinen ilmoitus muutenkin.
Viimosessa kuvassa näkyy infotarra, jossa ainakin lukee ihan selvästi 2.1 (129 ci). Lisäksi Saabvin.com kertoo tuosta VIN-koodista että Engine: B212I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B212 I), eli eiköhän se se 2,1 ole ainakin tehtaalta lähtiessään ollut.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
onko tää teidän viisaampien mielestä oikeasti turbo?
Tottakai on, kaikki saapithan on turpoja!
Jortsu kirjoitti:
Moottorin tilavuus ei myöskään ole taatusti 2,3 litraa, kuten tiedoissa lukee. Onko se sitten 2,0, kuten otsikossa lukee, vai 2,1, mene ja tiedä.
Melkoisen hämärän oloinen ilmoitus muutenkin.
Viimosessa kuvassa näkyy infotarra, jossa ainakin lukee ihan selvästi 2.1 (129 ci). Lisäksi Saabvin.com kertoo tuosta VIN-koodista että Engine: B212I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B212 I), eli eiköhän se se 2,1 ole ainakin tehtaalta lähtiessään ollut.
No niinpä näkyy, ei sitä aamuyöllä voi huomata ihan kaikkea
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
No nyt se Akaan 9-5 aero ei enää näy myynnissä, liekö joku ostanut? Vai ovatko itsekin huomanneet ettei sitä voi tuossa kunnossa myydä...
Ko liike on kyllä hyvä, nimi vaihtuu mutta naamat ei, ja vaikka itse olen sieltä muutaman auton vuosien mittaan ostanut niin sanonpa vaan että tarkkana saa olla.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Ko liike on kyllä hyvä, nimi vaihtuu mutta naamat ei, ja vaikka itse olen sieltä muutaman auton vuosien mittaan ostanut niin sanonpa vaan että tarkkana saa olla.
Femmafarkkukuume vaihtui aerokolkkikuumeeseen. Meneehän se koira sellaisenkin takapaksissa. Enpä ole vaan koskaan kolkilla ajanut, miten sellaisen ajo-ominaisuudet eroaa tonnarin/femman ominaisuuksista? Kyydin pehmeys, hiljaisuus, suuntavakaus ym. mitkä tontussa ja femmassa on kohdillaan?
Mitä meinaa näissä tuo "audiosisääntuloliitäntä"? Millainen ja missä? Olisi kovastikin käyttöä sellaiselle. Ilmeisesti mankan voi helposti 1-din toosaan vaihtaa kuitenkin?
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ko. auto on ollut hyvällä huollolla eikä historiassa ole ollut huohotin ongelmasta tietoakaan. Tarkkaa kilometri määrää en muista, mutta öljypohjaankin on kurkattu ja oli puhdas. Nykyisen omistajan aikana on ainakin laitettu ilmoituksessakin mainittu kytkimen sylinteri.
Mitä eri vaihtoehtoihin tulee niin itse katsoisin pelkästään vuosimalleja 01-02. Ovat sentään auton näköisiä ja niissä on oikeat penkitkin. Tässä kohtaa vetää herneen nenään -00 aerojen omistajat
Yksityinen vastaan liike on siihenkin mielipide. Huonoimmat autot olen ostanut liikkeestä. Esim. 6kk takuilla voi pyyhkiä persettä - edes kuluttajalautakunta ei osaa kun auttaa kun Saabilla on ajettu n.200tkm. Nykyisellään pyrin ostamaan autot suoraan harrastajalta.
No tuota, eroista 9-5 vs. 9-3 en osaa sanoa, mutta kolkeista, tehoa ja 85E sopivuutta saa helposti/halvalla täältä foorumilaisilta, kontti on iso mutta muoto saattaa olla koiran kanssa huono. Osta vähän ajettu ja hyvin huollettu yksilö, ja katso sitten tuliko 9-3 vai 9-5, jos takapenkkitiloilla ei ole merkitystä.
Ja tosiaan 01 eteenpäin on paremmat penkit ja komeemman näköisiä.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
suorsa kirjoitti:Yksityinen vastaan liike on siihenkin mielipide. Huonoimmat autot olen ostanut liikkeestä. Esim. 6kk takuilla voi pyyhkiä persettä - edes kuluttajalautakunta ei osaa kun auttaa kun Saabilla on ajettu n.200tkm. Nykyisellään pyrin ostamaan autot suoraan harrastajalta.
Jep, aikani omaa Kolkkia etsittyäni tulin siihen tulokseen, että samalla rahalla löytyy yksityisiltä huomattavasti parempia autoja. Omastani olisin varmaankin joutunut vähintään tonnin, jopa kaksi, enemmin maksamaan liikkeessä.