Aivan niin, tuo polvet suussa toteutuisi todennäköisesti minun kohdalla. Muutenkin tykkään pitää jakkaraa aika takana. Tietty jos nakkaa koiran ilman boksia sinne loosteriin mutta pitäis viritellä joku verkko väliin ettei pääse loikkaamaan nahkajakkaroille. Ja tietysti vuorata kontti jollain muovilla ettei vaan jää mitään karvoja ym. kakkaa verhoiluihin.Lahti411 kirjoitti:Eipä taida kovin iso boksi konttiin mahtua. Penkit kääntämälläkin tila jää epätasaiseksi. Ja vähänkään pidempi kuski joutuu ajamaan polvet suussa, kun takapenkki on käännetty...
Mutta auto on hieno! Melkein harmittaa, että oma kolkki jo löytyi
Nettiauton löydöt VOL2
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Miten olisi esimerkiksi tällainen alkuperäinen Saab-lisäosa:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=450
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=450
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Tottakai on, kaikki saapithan on turpoja!dollarihymy kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/900/4562509
onko tää teidän viisaampien mielestä oikeasti turbo?
Viimosessa kuvassa näkyy infotarra, jossa ainakin lukee ihan selvästi 2.1 (129 ci). Lisäksi Saabvin.com kertoo tuosta VIN-koodista että Engine: B212I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B212 I), eli eiköhän se se 2,1 ole ainakin tehtaalta lähtiessään ollut.Jortsu kirjoitti: Moottorin tilavuus ei myöskään ole taatusti 2,3 litraa, kuten tiedoissa lukee. Onko se sitten 2,0, kuten otsikossa lukee, vai 2,1, mene ja tiedä.
Melkoisen hämärän oloinen ilmoitus muutenkin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nettiauton löydöt VOL2
2.1 L vapari
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No niinpä näkyy, ei sitä aamuyöllä voi huomata ihan kaikkeaaero kirjoitti:Tottakai on, kaikki saapithan on turpoja!dollarihymy kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/900/4562509
onko tää teidän viisaampien mielestä oikeasti turbo?
Viimosessa kuvassa näkyy infotarra, jossa ainakin lukee ihan selvästi 2.1 (129 ci). Lisäksi Saabvin.com kertoo tuosta VIN-koodista että Engine: B212I 4-inline, Fuel injection, PETROL, I (B212 I), eli eiköhän se se 2,1 ole ainakin tehtaalta lähtiessään ollut.Jortsu kirjoitti: Moottorin tilavuus ei myöskään ole taatusti 2,3 litraa, kuten tiedoissa lukee. Onko se sitten 2,0, kuten otsikossa lukee, vai 2,1, mene ja tiedä.
Melkoisen hämärän oloinen ilmoitus muutenkin.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No nyt se Akaan 9-5 aero ei enää näy myynnissä, liekö joku ostanut? Vai ovatko itsekin huomanneet ettei sitä voi tuossa kunnossa myydä...
Ko liike on kyllä hyvä, nimi vaihtuu mutta naamat ei, ja vaikka itse olen sieltä muutaman auton vuosien mittaan ostanut niin sanonpa vaan että tarkkana saa olla.
Ko liike on kyllä hyvä, nimi vaihtuu mutta naamat ei, ja vaikka itse olen sieltä muutaman auton vuosien mittaan ostanut niin sanonpa vaan että tarkkana saa olla.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ko liike on kyllä hyvä, nimi vaihtuu mutta naamat ei, ja vaikka itse olen sieltä muutaman auton vuosien mittaan ostanut niin sanonpa vaan että tarkkana saa olla.
Juuri näin....tarkkana.
Juuri näin....tarkkana.
Saab 9-5 Aero 2007
Jäsen 5390
Jäsen 5390
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Femmafarkkukuume vaihtui aerokolkkikuumeeseen. Meneehän se koira sellaisenkin takapaksissa. Enpä ole vaan koskaan kolkilla ajanut, miten sellaisen ajo-ominaisuudet eroaa tonnarin/femman ominaisuuksista? Kyydin pehmeys, hiljaisuus, suuntavakaus ym. mitkä tontussa ja femmassa on kohdillaan?
Näitä katsellut:
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4539531 <-vähän ajettu, alkup. kunto, musta väri
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4585704 <-pari ovea lisää plus tehoja
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4577615 <-paljon ajettu(?), penkki rikki, plussaa RE85 softa
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4323777 <-autoliikkeestä, onko sitten hyvä vai huono asia
Mitä meinaa näissä tuo "audiosisääntuloliitäntä"? Millainen ja missä? Olisi kovastikin käyttöä sellaiselle. Ilmeisesti mankan voi helposti 1-din toosaan vaihtaa kuitenkin?
Näitä katsellut:
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4539531 <-vähän ajettu, alkup. kunto, musta väri
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4585704 <-pari ovea lisää plus tehoja
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4577615 <-paljon ajettu(?), penkki rikki, plussaa RE85 softa
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4323777 <-autoliikkeestä, onko sitten hyvä vai huono asia
Mitä meinaa näissä tuo "audiosisääntuloliitäntä"? Millainen ja missä? Olisi kovastikin käyttöä sellaiselle. Ilmeisesti mankan voi helposti 1-din toosaan vaihtaa kuitenkin?
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ko. auto on ollut hyvällä huollolla eikä historiassa ole ollut huohotin ongelmasta tietoakaan. Tarkkaa kilometri määrää en muista, mutta öljypohjaankin on kurkattu ja oli puhdas. Nykyisen omistajan aikana on ainakin laitettu ilmoituksessakin mainittu kytkimen sylinteri.dj_pirtu kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4577615 <-paljon ajettu(?), penkki rikki, plussaa RE85 softa
Mitä eri vaihtoehtoihin tulee niin itse katsoisin pelkästään vuosimalleja 01-02. Ovat sentään auton näköisiä ja niissä on oikeat penkitkin. Tässä kohtaa vetää herneen nenään -00 aerojen omistajat
Yksityinen vastaan liike on siihenkin mielipide. Huonoimmat autot olen ostanut liikkeestä. Esim. 6kk takuilla voi pyyhkiä persettä - edes kuluttajalautakunta ei osaa kun auttaa kun Saabilla on ajettu n.200tkm. Nykyisellään pyrin ostamaan autot suoraan harrastajalta.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No tuota, eroista 9-5 vs. 9-3 en osaa sanoa, mutta kolkeista, tehoa ja 85E sopivuutta saa helposti/halvalla täältä foorumilaisilta, kontti on iso mutta muoto saattaa olla koiran kanssa huono. Osta vähän ajettu ja hyvin huollettu yksilö, ja katso sitten tuliko 9-3 vai 9-5, jos takapenkkitiloilla ei ole merkitystä.
Ja tosiaan 01 eteenpäin on paremmat penkit ja komeemman näköisiä.
Ja tosiaan 01 eteenpäin on paremmat penkit ja komeemman näköisiä.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Jep, aikani omaa Kolkkia etsittyäni tulin siihen tulokseen, että samalla rahalla löytyy yksityisiltä huomattavasti parempia autoja. Omastani olisin varmaankin joutunut vähintään tonnin, jopa kaksi, enemmin maksamaan liikkeessä.suorsa kirjoitti:Yksityinen vastaan liike on siihenkin mielipide. Huonoimmat autot olen ostanut liikkeestä. Esim. 6kk takuilla voi pyyhkiä persettä - edes kuluttajalautakunta ei osaa kun auttaa kun Saabilla on ajettu n.200tkm. Nykyisellään pyrin ostamaan autot suoraan harrastajalta.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Jäi epäselväksi erot -00 ja 01-02? Penkit näköjään eri mutta muuta? Kaikki kolkkiaerot T7?
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Pre-aero eli -99 T5 ja -00-> T7. 01-02 samat puskurit ja helmat kuin Viggenissä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Nettiauton löydöt VOL2
01 on muistaakseni Viggen -tyylisillä puskureilla, kun taas 00 on vielä Turbo Sport -puskimilla. Eli eriävä ulkonäkö.
Eli http://img2.netcarshow.com/Saab-9-3_Aer ... per_01.jpg vs. http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... cbaa25.jpg
Eli http://img2.netcarshow.com/Saab-9-3_Aer ... per_01.jpg vs. http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... cbaa25.jpg
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Katos joo, ei ole silmä harjaantunut näihin uudempiin vielä...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT