Rene-Rane kirjoitti:miten syökö noi sun VAG konsernin autot öljyy ?
Ihan vaan tilastomerkinnäksi jollekin jos joku mittaa/tilastoi...
Meillä VAG:t ei syö öljyä, Saab 2.0t sen sijaan prkl syö desin per 1000 km viime tarkkailuvälillä...
Kaikissa pidän itse vaihtovälinä n. 10-15tkm. 1.6 ja W8 eivät syö yhtään. 1.8T vie n. 3dl 10tkm matkalla. Kajuutan lämmöissä ei ole mitään ongelmia, "kenttätestit" tehty viimetalvena -37c pakkasessa. 1.8T selkeästi kuitenkin näitä kahta muuta huonompi lämpeämään ja vaatii enemmän "nupit" kaakkoon säätöjä noisssa pakkasissa. Mitä huurteenpoistoon tulee niin perusmalli 1.6 itse veivattavilla nupeilla on paras. Climatronic ei vaan osaa hommaansa.
Rene-Rane kirjoitti:miten syökö noi sun VAG konsernin autot öljyy ?
Ihan vaan tilastomerkinnäksi jollekin jos joku mittaa/tilastoi...
Meillä VAG:t ei syö öljyä, Saab 2.0t sen sijaan prkl syö desin per 1000 km viime tarkkailuvälillä...
Kaikissa pidän itse vaihtovälinä n. 10-15tkm. 1.6 ja W8 eivät syö yhtään. 1.8T vie n. 3dl 10tkm matkalla. Kajuutan lämmöissä ei ole mitään ongelmia, "kenttätestit" tehty viimetalvena -37c pakkasessa. 1.8T selkeästi kuitenkin näitä kahta muuta huonompi lämpeämään ja vaatii enemmän "nupit" kaakkoon säätöjä noisssa pakkasissa. Mitä huurteenpoistoon tulee niin perusmalli 1.6 itse veivattavilla nupeilla on paras. Climatronic ei vaan osaa hommaansa.
Taitaa ne 2.0 vaparit 115hp, 130hp ja sitten tuo 2.0FSI olla niitä öljysyöppöjä.
Ainakin systerillä noista kahdesta viimeksi mainitusta sen suuntasia kokemuksia, että öljypöntön jo ottaa automaattiseti mukaan, kun lähtee reissuun.
Rene-Rane kirjoitti:miten syökö noi sun VAG konsernin autot öljyy ?
Ihan vaan tilastomerkinnäksi jollekin jos joku mittaa/tilastoi...
Meillä VAG:t ei syö öljyä, Saab 2.0t sen sijaan prkl syö desin per 1000 km viime tarkkailuvälillä...
Kaikissa pidän itse vaihtovälinä n. 10-15tkm. 1.6 ja W8 eivät syö yhtään. 1.8T vie n. 3dl 10tkm matkalla. Kajuutan lämmöissä ei ole mitään ongelmia, "kenttätestit" tehty viimetalvena -37c pakkasessa. 1.8T selkeästi kuitenkin näitä kahta muuta huonompi lämpeämään ja vaatii enemmän "nupit" kaakkoon säätöjä noisssa pakkasissa. Mitä huurteenpoistoon tulee niin perusmalli 1.6 itse veivattavilla nupeilla on paras. Climatronic ei vaan osaa hommaansa.
apu,apupoika kirjoitti:
Taitaa ne 2.0 vaparit 115hp, 130hp ja sitten tuo 2.0FSI olla niitä öljysyöppöjä.
Ainakin systerillä noista kahdesta viimeksi mainitusta sen suuntasia kokemuksia, että öljypöntön jo ottaa automaattiseti mukaan, kun lähtee reissuun.
Kyllä vaan imee tuo 1.9TDI sitä öljyy aina on oltava muutaman litran pönikkä matkassa
poikien korut olivat tänään postilaatikossa
nyt ollaan kaikki hyvin saab henkisiä riipuksissamme porukan kiusaksi
käsityöläiset kunniaan, nämä hopeakorut ovat sellaisen työn tulosta, ei mitään tusinatavaraa todellakaan
Oho, firmalla on varaa maksaa vuoden toinen palkka. Näköjään noin 350 laskutettua työtuntia tälle vuodelle, tuohan on viimevuotiseen verrattuna melkein kaksinkertainen.