Eli postaan kahdes osas niin saa kuvat langattomallakin yhteydellä
Ja syynä tämä:
Illalla tuli vielä sankkua pelatessa tuherrettua pistevihkoon kesken korttipelin tämmönen taideteos
Oli kyllä asiallisia poliiseja kun olin tohon projektisatkuun ruuvaamassa takavaloja siirron takia paikalleen, niin tulivat kehumaan että kannattaako enää laittaa kuntoon.
Sitten rupesivat muistelemaan että mimmosia satkut olivat poliisikäytössä ja sanoivat että kaasareissa oli semmonen "ominaisuus" että takaa-ajotilanteissa oikealle kaarrettaessa auto imi tankista ilmaa ja sammui, joten oikealle kaarrettiin hiukan hiljempaa.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
Kyrsii eilisessä pesussa taas näkyviin tulleet miljoonat pikku naarmut tuossa 9-3äs ässäs. Yksikään ei ole omaa tuotantoa, mutta tottakai kaikki muut niistä joskus huomauttaa että onkos vähä ottanut johonkin. Takapuskurissa pahimmat. koukun kohdasta oikealle n10cm vekki. sitten molemmissa kulmissa vaaleammat hankaumat ja siinä tankin korkin lähettyvillä raapooksia. Puskurin vaihdolla ne kaikki olisi poissa. Ja sitten katolla on jälkiä kun edellinen omistaja sokeuksissaan laittanut telineitä
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Schippy kirjoitti:Polttareita suunniteltaessa tytöillä on aina liian vähän rahaa ja kaikki on liian kallista. Esim. jos ei taho tehä ruokaa ite, sitä kolme ruokalajin illallista ei saa 20 eurolla...
Minulle tarjottiin kerran seitsemän ruokalajin illallinen minkä olikin todellisuudessa sixpäkki ja pitsa. No - olihan sillä sit kumminkin Saabi joten pakkeja ei tullut kyseiselle herrasmiehelle mutta huumori oli koetuksella
Saab porsi tien päälle. Viaksi osoittautui tutkimusten jälkeen sytkäkasetti (yllätys yllätys). Toivottavasti kasetit ovat paikallisella marmoritiskillä hyllytavaraa.
Eihän se totaalisen verboten ole, ja ihan harrastuksiimme ja Autoiluaiheeseemmekin liittyen näyttää ikävästi siltä että kaikenpaitsikannabiksenkieltävät viherpimperot saavat kaksi paikkaa.
No, ilmasto ei lämpene vaan viilenee hypetyksestä huolimatta mutta suurensuuri paistinpannu noille haihattelijoille on jo tulilla.
Mutta on se hyvä, että päästiin kuitenkin toistaiseksi eroon Suomen suurimmasta mulkusta (enkä nyt viittaa miehiseen sukuelimeen muutoin kuin kuvainnollisesti, eli tarkoitus on lähinnä mollata henkilöä). Pysyisiköhän Soini pidempäänkin poissa, jos tästä tehtäisiin joku adressi? Pitää vaan ensin selvittää, kuinka paljon omia armaita veroeurojani menee hänen hyysäämiseensä esim. kuukausitasolla.
Eli suurin vitutuksen aihe on tuo perssuomalaisten saama paikka, joskaan se ei tullut yllätyksenä. Saisivatpa oikeatkin puolueet herätettyä nukkuvat äänestäjänsä yhtä hyvin.
Mitään noista tiedä, mutta mitään terän asennon kohdistusmerkkejä en ole huomannut eikä terän irrotuksella ja teroituksella karkean tasapainoituksen kera tunnu moisella seikalla olevan merkitystäkään. Vauhtipyöränähän se terä noissa toimii eli jonkinmoinen tasapaino siinä vain on hyvä olla.
Moi, Tollanen äkkistoppi aiheuttaa magneeton/vauhtipyörän kiilan murtumisen. Sytkä pielessä eikä käy kunnolla. Huomaa vaan että on muistaakseni lyijyä ettei vastaavassa tilanteessa katkea kampiakseli. Arvaa vaan mistä tiedän ..:=)
Pitääpä tarkistaa tuokin. Sain tuossa jo vinkin, että kaasuttimen kalvokin voi olla "valmis" joten sitä vaihtaessa tarkistaa tuonkin. Sehän oli siinä käynnistimen alla, eikö ollutkin?
Moottorinahan tuo on yksinkertainen ja kerran olen isän kanssa tuollaisen huoltanutkin mutta aina ei tuu mieleen. Sama pää kesät talvet ...
Ryyskiila oli ehjä, käytin vauhtipyörän irtikin. Se ilmavirrasta liikkuva lärpäkekin liikkuu kuin unelma. Kaasuttimen kalvo näytti mun mielestä aika venyneeltä tapaukselta, ja olipa se toiselta puolelta muuttanut väriään snadisti valkoiseksi. Skitmaskin, **ttu.
Ja naamakin helottaa. Ja väsyttää... Meen nukkuun. Roger.