9000 automaatilla kirjoitti:Normi proceduuri on kytätä viisaria ja pitää kiinni "oikeasta", vaikka taajaan puhutaan tilannenopeuden tärkeydestä. Eikös kiihdytyskaista ole sitä kiihdyttämistä varten? Itse pyrin sillä pätkällä sorvaamaan vauhdin valtavirran nopeuteen, joskus jopa yli , kiitos ruotsalaisen insinöörityön taidonnäytteen.
Meikäläisen ruotsalainen insinööri on ollut ylitehokas, usein pitää ruveta jarrua painamaan kiihdytyskaistan lopussa mittariin vilkaisemisen jälkeen...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Pitää varmaan kohta poistaa nuo 2,0t ja biopower takaluukusta. Rupeaa hatuttamaan, kun koko ajan on kaikenmaailman nuhapumppuja rs skeidoista 335i bemmeihin roikkumassa puskurissa. Sitten kun sattuu joku turbo porsche tai vastaavan suorituskyvyn auto, niin niitä ei ikinä saa mukaan leikkimään.
vjbremer kirjoitti:Pitää varmaan kohta poistaa nuo 2,0t ja biopower takaluukusta. Rupeaa hatuttamaan, kun koko ajan on kaikenmaailman nuhapumppuja rs skeidoista 335i bemmeihin roikkumassa puskurissa. Sitten kun sattuu joku turbo porsche tai vastaavan suorituskyvyn auto, niin niitä ei ikinä saa mukaan leikkimään.
RS Skeidat todellakin on nuhapumppuja. Naurettavaa miten on normaalin henkilöauton tehoiseen autoon laitettu sporttinen korisarja, sporttipenkit ja sporttisuudesta vihjailevia "RS" logoja. Kyseessä on kuitenkin äitini C-maxin tasoinen auto suorituskyvyltään.
Tuo uusin RS alkaa tosin jo olemaan lähellä sitä, millä tasolla kilpailijoiden vastineet ovat olleet 15-20 vuotta.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
3J kirjoitti:RS nuhapumppu? No ei ainakaan tämä viimeisin? Sataseen 6.8 sekuntia ja huiput karvan alle 250. Omamassa noin 1400kg. Ei pitäisi jäädä jalkoihin.
Samaa mieltä, kyllä se uusi RS tosiaan liikkuu ihan riittävän hätäisesti. Muista ominaisuuksista voikin olla sitten montaa mieltä. Yhdellä tutulla ollut n. 10tkm aikana ja kaikenlaista pientä harmia omassaan.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Tuossa vanhemman korimallin RS Skodassahan oli 200hp, mikä on saman verran kuin Kolkissa Stage 1 ohjelmalla.
Perus Saabissa saman verran kaakkeja kuin Skodan sporttimallissa
No onhan se rs skoda nuhapumppu verrattuna mainittuun 335i Bemariin. Ja 335i on nuhapumppu verrattuna moneen muuhun autoon. Ja ne monet muut autot on nuhapumppuja aina verrattuna johonkin. Nää on suhteellisia kysymyksia, sano 30 hevosen kuplavolkkaristi
Niin ja siinä 335i:ssä on tehoavenemmän kuin yhdessäkään turbosaabissa on tehtaan spekseissä.
jann3 kirjoitti:Tuossa vanhemman korimallin RS Skodassahan oli 200hp, mikä on saman verran kuin Kolkissa Stage 1 ohjelmalla.
Perus Saabissa saman verran kaakkeja kuin Skodan sporttimallissa
Tuota ja sitä edeltävää 180 heppasta skeidaa itse tarkoitin. Tuossa uusimmassahan on kulkupuolta jo melkeen Saabien verran
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ei saatana en ymmärrä mihin ihmisten ajotaito katoaa sadekelillä. Ei voi olla todellista että koko PK-seudun liikenne menee ihan solmuun yhden kolarin ja vesisateen takia.