mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
aero
-
Viestit: 8749
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja aero »

^Joo, pakkasta pitäs saada se kymppi, ettei suola lentäis. Ja mieluummin heti, talvi on paljon kivempi kuin syksy. Sitäpaitti parinkympin pakkaset ja pihasauna on aivan loistava yhdistelmä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja core2 »

aero kirjoitti: Sitäpaitti parinkympin pakkaset ja pihasauna on aivan loistava yhdistelmä.
Tommosen kombinaation ku saiski aikaiseksi tällä puolen lahden, ni olis tiptop.
Ei nää swedut saunasta tiedä muuta ku et sitä ei voi syödä. :mrgreen:
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Mr_Who
"Hölösuu"
Viestit: 1915
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 10:17
Paikkakunta: Ilomantsi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Mr_Who »

Se kun ei tullu varattua tummennuskalvoa riittävästi. Nyt jäi avensiksesta takalasi laittamati. Noh, maanantaina sitte lisää käyvvä ja laittoo. :roll:
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2855
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Cona »

Se, kun ei pelimerkit riitä tohon Hirssi-Viiruun.. http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6030631 .. täytynee tyytyä vaihtamaan omaan viimein Mitsu ja softa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja VKe »

Vitsi kun toi Hirssi-Viiru ei ole automaatti :( ...

Siinä olis ollu isukille ja äitikälle eläkeautoksi sopivasti soiva peli.

Selkee Pappa&Mummo-auto :roll:
Sininen Saab 9-3, '99
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja VKe »

Nanso Group.

Se nyt ei vaan enää tänään riitä että on olevinaan. Pitää joko olla tai jättäytyä kokonaan pois.
Sininen Saab 9-3, '99
Dotzki
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: La Heinä 14, 2012 18:42

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Dotzki »

3kk ajokielto, eikä auttanu selittelyt mitään...
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

Nyt on jokin pahasti pielessä. Kävin lääkärillä ajokorttitarkastuksessa, mikä meni niin kuin odotin. Paperiin kirjattiin A BE C -luokka niin kuin ajokortissakin lukee. Tyytyväisenä postitin paperin poliisille. Kas kummaa, sieltä tuli paperi, että "Lääkäri on katsonut voivansa myöntää teille ABE-luokan ajokortin. Alentamista varten teidän tulee saapua laitokselle jne.... 8O Mitä ihmettä? Lisäksi lääkärin todistuksessa on ruksi kohdassa "päihderiippuvainen", voi elämän kevät minä sanon. En ole tiennytkään olevani kuorkkikorttikelvoton narkkari. Huomenna meinaan puhelimet alkaa soida ...
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Nykyään tuntuu julkinen puoli olevan yrityksille täysin vapaata riistaa rahastukseen.
http://yle.fi/uutiset/heinolan_sairaala ... oa/6916647
Sairaalakiinteistössä, jossa on myös terveyskeskus vaihdetaan kaikkiaan 700 oven lukot, kertoo kiinteistöpäällikkö Ilpo Hyytiä. Lukkoremontti tehdään, koska sairaalarakennuksessa on käytössä puolen kymmentä erilaista avaintyyppiä.
Ihan ymmärrettävää.
Lukkoremontti on hinnaltaan noin 150 000 euroa.
Että mitä? 214 euroa ja 28 ja puoli senttiä per lukko! Seitsemästäsadasta lukosta! Ja sitten vielä ihmetellään miten ei ole varaa hoitaa ihmisiä kunnolla?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

ai nykyjään poliisin sijasta ajokortit myöntääkin sit lääkäri... 8O

voi vitalis mitä toimintaa.... :evil:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2045
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Julle »

ZeiPii kirjoitti:Nyt on jokin pahasti pielessä. Kävin lääkärillä ajokorttitarkastuksessa, mikä meni niin kuin odotin. Paperiin kirjattiin A BE C -luokka niin kuin ajokortissakin lukee. Tyytyväisenä postitin paperin poliisille. Kas kummaa, sieltä tuli paperi, että "Lääkäri on katsonut voivansa myöntää teille ABE-luokan ajokortin. Alentamista varten teidän tulee saapua laitokselle jne.... 8O Mitä ihmettä? Lisäksi lääkärin todistuksessa on ruksi kohdassa "päihderiippuvainen", voi elämän kevät minä sanon. En ole tiennytkään olevani kuorkkikorttikelvoton narkkari. Huomenna meinaan puhelimet alkaa soida ...
Kaikki alkaa ongelman myöntämisestä...olen ZeiPii olen alkoholisti :lol:
9-5 Aero - 00
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja Risto »

Julle kirjoitti:
ZeiPii kirjoitti:Nyt on jokin pahasti pielessä. Kävin lääkärillä ajokorttitarkastuksessa, mikä meni niin kuin odotin. Paperiin kirjattiin A BE C -luokka niin kuin ajokortissakin lukee. Tyytyväisenä postitin paperin poliisille. Kas kummaa, sieltä tuli paperi, että "Lääkäri on katsonut voivansa myöntää teille ABE-luokan ajokortin. Alentamista varten teidän tulee saapua laitokselle jne.... 8O Mitä ihmettä? Lisäksi lääkärin todistuksessa on ruksi kohdassa "päihderiippuvainen", voi elämän kevät minä sanon. En ole tiennytkään olevani kuorkkikorttikelvoton narkkari. Huomenna meinaan puhelimet alkaa soida ...
Kaikki alkaa ongelman myöntämisestä...olen ZeiPii olen alkoholisti :lol:
Ehkäpä lääkärikin notkuu täällä kännifoorumilla ja on pannut merkille ZeiPiin toistuvat postaukset Mitä juot juuri nyt -ketjuun :wink: :
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 64#p973764
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 35#p970835
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja VKe »

ZeiPii kirjoitti:Mitä ihmettä?...
No jopas on. Kerro meillekin miten tämä etenee, kiinnostaa vilpittömästi.

Jos olis jenkkiläläinen lakimiemeininki meilläkin niin olisit miljonääri.
Sininen Saab 9-3, '99
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

V-käyrä on laskussa :D. Poliisilaitokselta sain selville, ettei lääkärin lausunnossa ajokyvystä ollut merkitty näkökyvystä ja kuulosta mitään johtopäätöksien kohtaan "Ryhmä 2", mitkä merkinnät on oltava ainakin C-korttia varten. Ryhmä 1:n merkinnät riittävät ymmärtääkseni A BE -tasolle. Oikeasti en ole enää selvillä näistä ajokorttiluokista jne, kun itse olen sen suorittanut kylmän sodan aikaan. Seuraavaksi soitin lausunnon antaneelle lääkärille, joka myönsi tehneensä huolimattoman virheen. Näinpä hän lupasi pyynnöstäni toimittaa uuden lausunnon antamaani poliisilaitoksen osoitteeseen. Homma siis toistaiseksi klaar. Pitää vain tarkistaa, että se on sinne mennyt parin viikon päästä.

Siitten se päihdeasia :mrgreen: . Kysyessäni lääkäriltä, notta mitä päihteitä minä hänen papereiden mukaan käytän, myönsi hän tässäkin kohtaa tehneensä virheen. Lupasi korjata asian, joten minulla on edelleen "puhtaat" paperit, vaikka otankin mietoja juomia (myös maitoa) silloin tällöin. Oli muuten kuvan kaunis naislääkäri 8)

Nämäkin virheet olisi voitu välttää, jos olisin itse osannut ja ymmärtänyt tarkistaa paperit ennen kuin poistuin vastaanotolta. Samoin lääkäriltä kysytään näissä asioissa kokemusta. Nyt kyseessä oli uskoakseni hyvin nuori ja noviisi lääkäri. Kokemus toki karttuu työvuosien myötä, mutta jonkinlaiset ohjeet heilläkin pitäisi olla kun tätä kuitenkin ammatikseen tekevät. Tästä ei onneksi karttunut minulle muuta minulle kuin turhaa vaivaa. Nyt ei enää v...ta niin kuin eilen.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kiinansoiron muovin laatu = lue baotian skootterin muoviosat. eivät ole todellakaan talmu laatua huh huh.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin