Cona kirjoitti:...Octavia... ...A4...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Samasta syystä joku haluaa ykköskaljaa, toinen tyytyy kolmoseen ja joku hakee nelostakin
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mutta itse en näe mitään järkeä verrata skodaa audiin? Sama jos vertaa vaikka kukkaruukkua perämoottoriin.
Cona kirjoitti:...Octavia... ...A4...
Mjoo, itsehän arvostan Belge-oluita.VKe kirjoitti:Cona kirjoitti:...Octavia... ...A4...minäkin astuin samanlaiseen miinaan...
Samasta syystä joku haluaa ykköskaljaa, toinen tyytyy kolmoseen ja joku hakee nelostakin![]()
Mutta itse en näe mitään järkeä verrata skodaa audiin? Sama jos vertaa vaikka kukkaruukkua perämoottoriin.
Tuo "oikea" summa auton hankintaan on vähän sellaisia ikuisuuskysymyksiä tai -arvoituksia.AZP kirjoitti:Kun on aina ajellut max 10 k€:n autoilla ja kokenut saaneensa käyttää oikeinkin hyviä, luotettavia ja riittävästi varusteltuja autoja, niin mietityttää miksi pitäisi käyttää autoon edes 20 k€:a,oli se sitten Audi taikka Skoda?
Tokkopa sitten osia saa opelin tai buickin nelikkoonkaan.Cona kirjoitti:Ja aiheeseen, eikös Saabin kohdalla "harvinainen neliveto" käänny mainoslauseena ehkä negatiiviseen suuntaan, ostaja voi miettiä, että mistä osia saa, jos jotain hajoaa "harvinaisuudesta" kun merkkikin on kuollut ja kuoppaamista vailla.
Olisitko sinä ilman aiheeseen perehtymistä osannut assosioida, että jonkun muun merkin osat kävisi ristiin? Toki ei kait Saabeja enää muut kuin harrastajat ostakaan..suorsa kirjoitti:Tokkopa sitten osia saa opelin tai buickin nelikkoonkaan.Cona kirjoitti:Ja aiheeseen, eikös Saabin kohdalla "harvinainen neliveto" käänny mainoslauseena ehkä negatiiviseen suuntaan, ostaja voi miettiä, että mistä osia saa, jos jotain hajoaa "harvinaisuudesta" kun merkkikin on kuollut ja kuoppaamista vailla.