Mikkoz kirjoitti:Siis eihän klubin paras triidiä saa räjäyttää. Pitäis vaan saada Norrisin Chuck ja stevenin seagul mukaan. Sit ois kaikki suosikki näyttelijät mukana. Todellisia miehiä ja luonne näyttelijöitä. Texas walkerista pitäis saada taas telkkkariin. Siinä on mies joka puollustaa oikeutta ja jakaa sitä maailman miehekkäimipien kierrepotkujen muodossa. Kymmenen vuotta sitten oltiin todellisia walker faneja, potkittiin raksalla villa paaleja aivan Walkerina kierrepotkuina . Maailma ois parempi paikka elää jos Walkeria tulis telkkarista.
Hupsu kysymys mutta miten tää nousee pintaan aina viikonlopuiksi
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Saabistit uskaltaa avautua näin hinttimäisestä miehestä kuin DH vasta parin bissen jälkeen. Selvinpäin kaikki kieltää fanittamisen paitsi kaikkien aikojen DH-fani Sledgehammer...
Eriävät mielipiteet, minun haukkuminen ja DH:n jumalointi alkaa än, yy, tee, NYT!!!
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Aerochick kirjoitti:Saabistit uskaltaa avautua näin hinttimäisestä miehestä kuin DH vasta parin bissen jälkeen. Selvinpäin kaikki kieltää fanittamisen paitsi kaikkien aikojen DH-fani Sledgehammer...
Eriävät mielipiteet, minun haukkuminen ja DH:n jumalointi alkaa än, yy, tee, NYT!!!
Mäksä kirjoitti:eilen olin kuskina ja oli DH:n kuvapaita päällä...oltiin myös kattomassa mikko alataloa et siinä on kovimmat jannut.
ja aivan selvinpäin olin
Okei! Toi DH menee vielä jokena mutta Mikko Alatalo . Kyllä nyt on aamulääkitys pahasti pielessä. Vähennä niitä sinisiä nappeja ja ota lisää niitä oransseja . Ja ihan aikuisten oikeasti: ei Mikkoa voi kuunnella selvinpäin.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....