Itselleni ei tule tuosta kuvasta lainkaan Saabin keula mieleen, vaan pikemminkin noiden Kiojen ja muiden vastaavien aasialaisten autojen keulat.Rattivaihde kirjoitti:Ei ei ei, tarkoitan tuota maskin ja ajovalojen rajaamaa aluetta, painottuen valoihin. Tulee hyvin vahvasti mieleen NG9-3:n uudemmanmallinen keula...
Itse pidän yli kaiken OT:n kirjoittamisesta ihan väärien otsikoiden alle:
Nyt on tullut provinssirockissa testattua uutta Kia Vengaa matkustajan ominaisuudessa (aiemmin tullut testattua vain kuskin ominaisuudessa), ja voi ristus kun sen takapenkillä(kin) oli kauheaa istua.
Siis etupenkeillä pystyi jotenkuten istumaan hetken, mutta takapenkillä matkustettaessa tunnelma oli aivan kauheaa: kuvitelkaa itse istuvanne muovikuutiossa jossa ei ole ilmanvaihtoa, jousitusta, pehmeitä istuimia, eikä mitään muutakaan jota voisi olettaa noin 20t euron autoon kuuluvan.
Appiukkokin harmitteli kun meni vaihtamaan tonnarinsa tuollaiseen uuteen muovirimpulaan. Nyt ymmärrän aivan hyvin miksi tientukkeena on useimmiten aasiassa valmistettu auto, niillä kun ei vaan kerta kaikkiaan uskalla ajaa lujaa.
Loppukaneettina sanottakoon että autossa olleet ensiasennusrenkaat vaihdettiin jo kertaalleen (noin 2000km ajettuina) tunnetusti hiljaisiin, ei se mitään auttanut, koska rengasmelu tulee rakenteiden läpi sisään kotteroon enivei vaikka mitkä renkaat olisivat alla.