Elä naura! Tuo lisäys edelliseen on taivahan tosi. Laitatpahan sinne keulalle vaikka halavimmat tuikut mitä löydät niin aina ne likimain tuplaa pitkät, mutta lyhkäset säilyy orkkiksina vaikka myö molemmat tehtäs itkupotkuraivareita 6-kertaa päivässä.
Se että ne halavimmat lisäpitkä voi olla entisiä ennen kuin vuosi vaihtuu onkin jo toinen juttu
pitää vissiin asentaa daylight ledihässäkkäpässäkät roudateipillä puskurin alapintaan ja vaihtaa sumareihinkin vielä uudet polttimot... khyl tästäkin suosta noustaan..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
No sitten ei muu auta kuin xenon sarjan viritys auton keulalle.
Kaasupurkausvalaisimen
vaatimukset
Moottoriajoneuvojen tarvikemarkkinoilla on todettu
olevan myynnissä jälkiasennettavia kaasupurkausajovalaisimia (esim. xenon).
Jotta kuluttajille ja jälleenmyyjille saataisiin xenonvalojen jälkiasennuksen edellytyksistä tarpeellista
tietoa, AKE kehottaa käyttö- ja asennusohjeita laadittaessa huomioimaan oheisen, 19.12.2003 julkaistun
AKE:n Ajoneuvotekniikka-tiedotteen sisältämän xenon-valoja koskevan ohjeen:
"Xenon-ajovaloista
Ajoneuvohallintokeskus muistuttaa, että xenonajovaloilla on aina oltava pesulaite. Tämä koskee
luonnollisesti myös jälkiasennettavia xenon-ajovaloja
– ei koske kuitenkaan erillisiä kaukovaloja tai lisä-
kaukovaloja.
• Lähivalojen [ajon aikana käytettäväksi tarkoitettu]
suuntauksensäätölaite tulee olla 01.01.1995 tai sen
jälkeen käyttöönotetussa autossa, jos auto on
01.01.1994 tai sen jälkeen tyyppikatsastettua mallia.
• Lähivalojen [ajon aikana käytettäväksi tarkoitettu]
suuntauksensäätölaite tulee olla kaikissa 14.06.1995
tai sen jälkeen käyttöönotetuissa autoissa (ennen
01.01.1994 tyyppikatsastetut mallit kuitenkin
01.07.1995 lähtien).
• Toiminnaltaan automaattinen xenon-ajovalojen
suuntauksensäätölaitteen tulee olla uusissa autotyypeissä 1.10.1998 lähtien ja 1.10.2000 lähtien kaikissa
käyttöönotetuissa autoissa.
Kuitenkin mikäli auto on voitu hyväksyä Suomessa
liikenteeseen varustettuna yksinomaan DOThyväksytyillä ajovaloilla ja niiden tilalle vaihdetaan
DOT-hyväksytyt xenon-ajovalot, niin autossa ei vaadita suuntauksensäätölaitetta, eikä valojen pesulaitetta.
CDTA kirjoitti:scorpio_88 kirjoitti:
Kertokaa nyt ihmeessä miten saan tuon femman kulkemaan suoraan ja tärytyksen loppumaan?
Annasku arvaan...on tontitusta ja isoa vannetta?
juu niin onkin, mutta sillä ei ole tekemistä tämän kanssa? muutakuin kyyti on aika kovaa, muttei liian kovaa.. paitsi koneen kannalta.. sais kyl olla kovempaa.. en halua mitään orggisvanteita.. hyi.
Millä spekseillä isommat vanteet ja leveämmät renkaat ovat? Leveys voi nimittäin hyvinkin vaikuttaa tuohon vikurointiin, samoin et.
Jos mahdollista (ja itsetunto kestää ) vaihda hetkeksi jotkut perus karvalakki 15-tuumaiset tms. alle ja käy ajamassa samoja teitä. Tuolla saat ainakin suljettua rengastuksen vaikutuksen pois tai sitten huomaat sen vaikutuksen. Anyways, olet ainakin siltä osin viisaampi.
AI MIKÄKÖ V*TUTTAA!!!!!!! Tonnari about v*tun kovin(<>180kmh) kaiteiseen sekä oikeeseen että vasempaan ja niin tohjoks että siitä ei enää autoa saa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei muuta kun AERO:a ettiskelemään.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Katohan v**tu kun yllättäen jätti taas vaihteeks satku liikkumisen johonkin toiseen päivään. Hyvin lähti käyntiin mutta liikkeelle lähtiessä stögää. Teki samoin jo aamulla, mutta vain kerran. Nyt illemmalla kahdesti, sitten ei kiinnotanut enää edes kuin yrittää vähän hörähdellä ja kohta sitten tyhjeni jo akkukin.
Juu ja paikallaan kelpasi antaa kierroksia, mutta jos kytkintä erehtyi nostamaan, niin johan loppui menohalut.
Kunhan se siitä tokenee, niin taidan hankkia nopeasti jonkun megahyperkaskon siihen ja ajaa vahingossa puuhun.
Azanovix kirjoitti:Katohan v**tu kun yllättäen jätti taas vaihteeks satku liikkumisen johonkin toiseen päivään. Hyvin lähti käyntiin mutta liikkeelle lähtiessä stögää. Teki samoin jo aamulla, mutta vain kerran. Nyt illemmalla kahdesti, sitten ei kiinnotanut enää edes kuin yrittää vähän hörähdellä ja kohta sitten tyhjeni jo akkukin.
Juu ja paikallaan kelpasi antaa kierroksia, mutta jos kytkintä erehtyi nostamaan, niin johan loppui menohalut.
Kunhan se siitä tokenee, niin taidan hankkia nopeasti jonkun megahyperkaskon siihen ja ajaa vahingossa puuhun.
mites löpöpumppu? ja joo, alla ATP (eli vissiin laatu?) vanteet ja 225/40-18 kumet. eli aika hillityt.. ja talvirenkaina oli vector vanteet 225/45-17 ja sama juttu. mutta eipä tuo haittaa, yks asiakas jättin tarjouksen saabista tänään vaikkei ole myynnissä pitää vaan saada säädätettyä ensin.