![Kuva](http://www.elisanet.fi/stormbacka/202.jpg)
![Kuva](http://www.elisanet.fi/stormbacka/204.jpg)
Tuossapa lyhin tie meiltä joka paikkaan. Kiertotiekin löytyy, mutta se on aina semmonen vajaa 10min lenkki, että pääsee "pikitielle"...Ei tosta viitti ees Pajerolla yrittää, kun ei ole tullu viriteltyä snorkkelia ilmanotolle
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.riemurasia.net/jylppy/albumi ... ointi1.jpgJ.N kirjoitti:
Onko kellään tallessa sitä Mikki Hiiren pysäköintitervehdystä? Niitä pitäisi tulostella autoon iso nippu, että voisi aina tarpeen tullen "valistaa" näitä vatipäitä. Mistähän tuon löytäisi? On näköjään päässyt itseltä hukkumaan...
Aikas harvoin avaudun..V.J.S kirjoitti:Sateet vit.... harmittaa. Kovasti.
Tuossapa lyhin tie meiltä joka paikkaan. Kiertotiekin löytyy, mutta se on aina semmonen vajaa 10min lenkki, että pääsee "pikitielle"...Ei tosta viitti ees Pajerolla yrittää, kun ei ole tullu viriteltyä snorkkelia ilmanotolle
moonlight-tuning kirjoitti:
Aikas harvoin avaudun..
Pajerolla ei jumalauta kannata koittaa mihenkään muuallekkaan saatana. Niistä ei tule kun paha mieli. Huoltoauton pitäis olla varma. Meillä ei kestäny tasapainoakselin hihna 180tkm vaan katkes. Saatana meni alaratas jakopäästä paskaksi irroitettaessa.
Joo on se kamalaa kun ei näiden japsien tuulilasit kestä edes lekalla hakkaamistamoonlight-tuning kirjoitti: Sitten saatanan helvetin leka konepellillä. No kytkin vittuili niin rykäsin sen pellin auki ja se leka tuulilasiin ja lasi säpäleiksi.
Paljonkos oli kytkimellä maileja takana? Yleisesti ottaen kytkin kun on kuluva osa, joka vaatii huoltoa 200tkm +/-100tkm välein.moonlight-tuning kirjoitti: ...niin painelaakeri putos haarukasta ja sitten kun paino kytkintä niin se haarukka paukahti helvetti asetelmasta läpi. otetaan sitten laatikko pois ja laitelaan kytkin.
Kyllä, itsellä myös piti jarruputki taakse vaihtaa. Aikaa meni n. kolme varttia ja kustansi 8€. Samoin muuten piti myös Saabeihin vaihtaa, kun puhkesivat. Mikähän siinä on, kun eivät kestä samperi edes 25 vuotta?moonlight-tuning kirjoitti: meinasin sitten vielä että vaihdan takapyörän stefat kun on jarrurummut täynnä öljyä, jarruputket poikki, sekä renkaasta renkaaseen että paineensäätimeen.
moonlight-tuning kirjoitti: Laatikko pöydälle niin hammaskehästä puuttuu puolet eli sekin vaihtoon. alkaa saatanan mitsut riittämään. Piti vaan tutkia että kuin ravistaa. että sellanen 1500€ autoon minkä meinasin pistää vaihtoon![]()
![]()
Jees, samalla muistin kun näin sen katkenneen hihnan että se piti vaihtaa sitten kun näkee että toimiiko auto muuten, se oli seissyt 2v kun ostin sen, niin ei tiennyt että hajoaako se vai kestääkö. Vaihdettiin vaan jakohihna sinne ei muuta, eli tasapainoakselin hihna on vetäny rinkiä sen 180tkm siellä. Ja mulla hajos jakopään alaratas irroitettaessa, oli arvattavissa. Tasapainoakselin ratas oli ehjä.V.J.S kirjoitti:
Lienee varmaan auton vika, jos hihnan vaihto menee 90tkm pitkäksi. Todella yllättävää, että alarataskin on ottanut hajonneesta hihnasta kipeetä
Jos nyt jo ei tullut selväksi, niin hihnojen vaihtoväli on 90tkm ainakin gen1 vehkeissä, itse ajattelin vaihtaa seuraavan kerran kun tulee 70tkm hihnoille täyteen.
Niin mustakin, ja mä kun luulin että turvalasi on turvalasi eikä mitään leikkilasejaV.J.S kirjoitti: Joo on se kamalaa kun ei näiden japsien tuulilasit kestä edes lekalla hakkaamista![]()
Meijän aikana 100tkm, otti kipeetä sillon lappeenrannan jälkimainingeissa kun pakitin pakkilukko auki kärryllä ylämäkeen.. Ja oli muutenkin tiensä päässä.V.J.S kirjoitti:
Paljonkos oli kytkimellä maileja takana? Yleisesti ottaen kytkin kun on kuluva osa, joka vaatii huoltoa 200tkm +/-100tkm välein.
Se on tyyppivika pajerossa, ja aika helppo vaihtaa ja jos vaihtaa heti eikä aja 10tkm niinkuin me niin selviää kenkien pesulla, nyt meni kengät vaihtoon. Hakkasin muuten aikanaan sen tavaratilan pohjan ihan paskaksi niin nyt pääsee ilmaamaan paineen säätimen kun saa räikällä ilmaruuvin auki.V.J.S kirjoitti: Kyllä, itsellä myös piti jarruputki taakse vaihtaa. Aikaa meni n. kolme varttia ja kustansi 8€. Samoin muuten piti myös Saabeihin vaihtaa, kun puhkesivat. Mikähän siinä on, kun eivät kestä samperi edes 25 vuotta?
Taka-akselin stefat on kuulemma vuotoherkkiä, helvetin yllättävää 15-20vuotiaassa autossa tuommoinen öljyvuoto. Omassa yksilössä ei taka-akselilla ole vuoto-ongelmia.
Joo startti meni kanssa vaihtoon, laturi meillä on tehty jo aiemmin. Hammaskehän voi kääntää noin 7 kertaa koska kone pysähtyy vain kahteen eri asentoon. Eli sitä ei ole pakko vaihtaa heti.V.J.S kirjoitti: Hammaskehät on ns. heikko lenkki Pajerossa, kyllä. Siksipä olinkin kovin iloisesti yllättynyt, kun ENNEN OSTOPÄÄTÖSTÄ tutkin tuon oman auton huoltovihkoa, jossa mainittiin hammaskehän uusinta, kytkinremppa ja uusi startti tehtynä kaikki viimeisen 100tkm:n sisään.
Herää! Taidat olla unessaVVV kirjoitti:Uskomatonta mutta totta: liikatarjonta naisrintamalla...